divine
Spørgsmål om Filippinere? Questions about Filipina?
Jeg kommer fra Filippinerne. Jeg bor i Brønshøj, København. Jer er gift. Min mand er dansker. Vi har et lille barn. Jeg tale lidt dansk. Jeg lærer dansk nu. Det er min den tredje uge. If you have questions about Filipina or about the Philippines. Feel free to post it here. I'm here to help =)
Mia Karlsen
Re: Spørgsmål om Filippinere? Questions about Filipina?
hej. Jeg er værtinde for en filipinsk au pair, som jeg er meget glad for. jeg vil gerne hjælpe hende, så hun kan blive i danmark og komme til at studere. Hun er blevet rigtigt god til dansk på bare seks måneder. Vil du ringe til mig på 41267835. venlig hilsen mia
Tine
hej ved ikke om du kan hjælpe ? Prøver derfor også at lave et andet indlæg. Vi har fundet en aupair og er nu pgså blevet godkendt også er det så vente tiden på det der visa starter ...... eller hvad. der står jo i kontrakten at de nu har 90 dage til at komme her op til DK, ved du noget om hvor lang tid der går før en sådan en aupair pige kan få sit visa ? Hun er godkendt og vi er godkendt d. 20 oktober, burde der så ikke snart ske noget ? Tak. Tine mail gerne på hogt@mail.dk