Forum - UNG I HUSET
Forum > Din mening > Hvad er den VÆRSTE oplevelse

Answer thread

12-03-2008 18:21

Christina Olsen

Hvad er den VÆRSTE oplevelse

som du havde da du var aupair... Fortæl fortæl.. Alt fra meget overarbejde, til ingen løn

12-03-2008 22:05

Camilla K.

Re: Hvad er den VÆRSTE oplevelse

Jeg har godt nok kun haft en rigtig fed oplevelse ved det...

Men bliver da helt nysgerrig nu, for at høre nogen historier fra jer andre???

Hvad med dig selv, har du været en af de uheldige???? Fortæl fortæl.

13-03-2008 15:52

Christina Olsen

Der må også gerne komme fra familier, som har dårlige ting med deres aupair

14-03-2008 20:40

Camilla K.

Jeg havde mig et super fedt år..

Ja, jeg arbejdede mange timer, havde mig nogen lange dage men det var det hele værd, og tiden fløj afsted!

Det var dog dejligt at komme hjem til hestene igen, dém savnede jeg godt nok...

Du har slet ikke lyst til at dele din historie med os???

14-03-2008 20:54

Christina Olsen

Jeg var et sted, hvor familien så mig som tjeneste pige.. Skulle made børnene, servere for forældrene, tage børnene om natten, finde mig i højlytte skideballer foran børnene, hvis de va fedtfingere nogen steder, fik kun det halve af den aftalte løn

14-03-2008 22:17

Camilla K.

Hold da helt op..

Det lyder da godt nok slemt! Hvor var du dog henne af? Hvor længe var du der?

16-03-2008 21:11

Blixenkrone-Møller

Her kommer en fra en familie

At vores unge pige i huset den første weekend hun var hos os inviterede en gæst uden at sige det til os (han må være ankommet om natten) at de drak øl og røg hash og tilmed ikke rydtede op efter sig selv.

Men jeg håber ikke du fandt dig i det for længe for det er da uhørt dårlig opførelse.

Da jeg selv var ung i huset havde jeg det fedt og har derfor valgt selv at have det for det var to fede år fyldt med oplevelser jeg har også været at besøge dem mange gange efter jeg er stoppet, men kontakten er ved at være løbet ud men det er også 18 år siden jeg var afsted første gang (jeg var kun 15)

Caroline

24-03-2008 23:38

marie christensen

Hejsa,
min værste oplevelse var nok at familien forventede at jeg skulle arbejde omkring 50 timer om ugen og at jeg skulle gøre rent i deres store hu´s (ca. 300kvm) også på forældrenes soveværelser. derudover var jeg alene med den mindste af pigerne (2 år) i 5 dage.

28-04-2008 22:57

Misse Dybvad

Vores au pair startede med at vaske og tumble alle min mands fine striktrøjer den første uge..........men for filan det er jo ren materialisme ;)

Vi er bare SÅ glade for hende, og vores dreng elsker at være sammen med hende, det er det der tæller

04-07-2010 10:55

Anna Polova

jeg KAN fortælle , jeg troede folk overholdt regler i Danmark ,
mænd Matte Arbejde den i ER fre , OG Altid Bede OM min Løn , mat Arbejde Uden for deres hus, i deres grill OG kiosk OG Gore leje i Alle deres toiltter i Marielyst Ny Camping, kunne ikke fa fre Til ga Til Læge , da jage havde i ryggen .
sa jeg blev Psykisk nedbrudt , matte Bede og ven jeg havde lært in nettet hente MIG , kunne ikke blot Morgen, Lys 3 måneder

Newest profile
Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. Livsglad pige søger arbejde, som Au pair eller barnepige! looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information. Søger job som barnepige i Midtjylland! :-) EYCEE FLORD CONCEPCION CABALLES Analisa, 24 years, fun and loves children and well-educated seeks job in Copenhagen or nearby Copenhagen hi..i am looking family in norway Looking for a new host family. ASAP 23-årig pige med erfaring, som har prøvet lidt af hvert
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest