Forum - UNG I HUSET
Forum > Din mening > fake familier i england

Answer thread

02-02-2008 21:38

ole lillevang andreasen

fake familier i england

jo pas på hvis de tilbyder høj månedsløn + lommepenge og hvis de siger du skal betale lidt til diverse udgifter har set en del som har kontaktet fillipiner David green fra london miss lizzy også fra london en mister gerald blair de beder så jer om at sende ca 200 pund til dem over western union har lige været på fillipinerne hvor min ven lige var ved at miste 200 pund så PAS PÅ ALT FRA ENGLAND ALSÅ ENGELSKE FAM IKKE DANSKE I ENGLAND HILSEN Ole

07-02-2008 15:57

Sofie Thielke

Re: fake familier i england

Okay, det lyder lidt foruroligende, da jeg netop har modtaget en mail fra en family i London, Fred Kentel hedder manden. Han tilbyder 1800 pund om måneden plus 200pund i ugeløn.. Han har fortalt om sin familie, to børn på 3 og 5 år.. Er det for farligt??
/ Sofie

07-02-2008 17:12

Kristina Nielsen

Hej Sofie.
Jeg har også modtaget mail fra Fred Kentel, med nøjagtig det samme.
Jeg har så sagt ja til jobbet, men ikke betalt noget endnu.
Måske vi skulle finde ud af lidt om det passer?
Hvis du ser dette indlæg, er du så ikke venlig at skrive til mig på mailadresse
eihpox@hotmail.com ?
Mvh Kristina

08-02-2008 18:38

Natasha Mortensen

Jeg har også modtaget den samme mail fra Fred.
- Han virker for ivrig!
min mor har fået hendes engelsk fætter (som er advokat) til at tjekke ham ud. :)

Natasha.

I kan kontakte mig på rostgaard9@hotmail.com, hvis i har nogle spørgsmål. (:

29-02-2008 23:47

Betina Malene Rise

hejsa.. jeg har fået den samme mail, fra fred kentel, med at han ville betale 1800 om måneden også 200 om ugen, så jeg tror sku ikk rigtigt han er noget der er hver at smale på, men steve mills skal man også passe på, jeg fik en mail fra ham, med at ville betale 11500 om måneden i danske kroner, hvor en mister gerald blair, ber mig om betale 250 pund, hvor jeg så betaler dem, men hvor han så ber mig om at betale 500 pund mere, hvor jeg så også gør det, så nu har jeg godt og vel betalt 10000 tusind danske kroner, men hvor jeg så nu finder ua at det er fusk, og at jeg har mistet alle pengene, så pas på med hvis der er nogen der vil have i skal komme over til og være au pair og i skal betale noget selv, så er det muligvis scam, så pas på.. jeg skriver det er fordi at jeg er blivet scamet, og helst ikk ser andre der bliver det.

/betina

Newest profile
Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. Livsglad pige søger arbejde, som Au pair eller barnepige! looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information. Søger job som barnepige i Midtjylland! :-) EYCEE FLORD CONCEPCION CABALLES Analisa, 24 years, fun and loves children and well-educated seeks job in Copenhagen or nearby Copenhagen hi..i am looking family in norway Looking for a new host family. ASAP 23-årig pige med erfaring, som har prøvet lidt af hvert
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest