Sofie Thielke
Fake familie?
Hej. Jeg har netop modtaget en mail fra en engelsk familie i London, men for søren, de tilbyder en masse. Jeg kan få et job hos dem og tjene styrtende med penge, plus jeg også får ugeløn af dem. Derudover får jeg også næsten en lille lejlighed for mig - værelse, badeværelse, stue.. Det lyder bare for godt til at være sandt? Hvad er jeres mening? Der er både et nummer og en mailadresse lagt ved i mailen, men jeg er stadig lidt i tvivl.. Det lyder bar så falsk - men det kan selvfølgelig også bare være mig, der er lidt for sikker.. Kram Sofie :)
Line Cecilie Brogaard
Re: Fake familie?
Det lyder måske lidt fake-agtigt. Men måske er familien god, og mener deres au-pair skal have det bedste af det bedste. Hvis de har sendt mailadresse og telefonnummer, kan det ikke være helt forkert? :) Skynd dig, inden der er en anden pige der får det ;)
Sofia Revel
Hej .. jeg har selv været ude for det . er det ham steve? han har intet at holde det i...
ole lillevang andreasen
hej med dig kan kun sige at tilbyder de en stor løn +lommepenge så pas på, min ven på fillipinerne var udsat for det ,men vi nåede at trække de 200 pund tilbage som de ville have for papirarbejdet, men selvfølgelig så findes der ærlige englændere også,men pas på hvis de siger du skal betale så er der noget galt hilsen Ole