Forum - UNG I HUSET
Forum > Din mening > Fake familie?

Answer thread

19-12-2007 13:58

Sofie Thielke

Fake familie?

Hej.
Jeg har netop modtaget en mail fra en engelsk familie i London, men for søren, de tilbyder en masse. Jeg kan få et job hos dem og tjene styrtende med penge, plus jeg også får ugeløn af dem. Derudover får jeg også næsten en lille lejlighed for mig - værelse, badeværelse, stue.. Det lyder bare for godt til at være sandt? Hvad er jeres mening? Der er både et nummer og en mailadresse lagt ved i mailen, men jeg er stadig lidt i tvivl.. Det lyder bar så falsk - men det kan selvfølgelig også bare være mig, der er lidt for sikker..

Kram Sofie :)

30-12-2007 17:07

Line Cecilie Brogaard

Re: Fake familie?

Det lyder måske lidt fake-agtigt.
Men måske er familien god, og mener deres au-pair skal have det bedste af det bedste.
Hvis de har sendt mailadresse og telefonnummer, kan det ikke være helt forkert? :)
Skynd dig, inden der er en anden pige der får det ;)

28-01-2008 01:45

Sofia Revel

Hej .. jeg har selv været ude for det . er det ham steve?
han har intet at holde det i...

03-02-2008 19:47

ole lillevang andreasen

hej med dig kan kun sige at tilbyder de en stor løn +lommepenge så pas på, min ven på fillipinerne var udsat for det ,men vi nåede at trække de 200 pund tilbage som de ville have for papirarbejdet, men selvfølgelig så findes der ærlige englændere også,men pas på hvis de siger du skal betale så er der noget galt hilsen Ole

Newest profile
Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. Livsglad pige søger arbejde, som Au pair eller barnepige! looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information. Søger job som barnepige i Midtjylland! :-) EYCEE FLORD CONCEPCION CABALLES Analisa, 24 years, fun and loves children and well-educated seeks job in Copenhagen or nearby Copenhagen hi..i am looking family in norway Looking for a new host family. ASAP 23-årig pige med erfaring, som har prøvet lidt af hvert
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest