Forum - UNG I HUSET
Forum > Din mening > så svar dog de unge mennesker !

Answer thread

09-03-2010 22:45

så svar dog de unge mennesker !

jeg har en datter der har lagt profil ind på " ung i huset "
Hver dag hun kommer hjem er hun inde og kigge, men folk svarer ikke !!!!!
Ofte er det første gang den unge prøver,at skaffe sig et job. og så er det da kedeligt
at folk ikke engang gider at svare !

11-03-2010 22:44

Charlotte

Re: så svar dog de unge mennesker !

Dette glæder begge veje. Det er sjældent at man får svar fra dem man ansøger til, selvom det også er "helt almindelig" så som et job i fakta, opvasker eller kantine medarbejder osv. så skal man ikke forvente at få svar på ens henvendelser.

Men jeg syndes også det vil være rart hvis folk gad at svare på ens henvendelse.

11-03-2010 22:55

Katrine

De fleste "almindelige" job man søger i dag, for man da besked på?
Enten hvor man bliver kaldt til samtale, eller også en afslag, som standart mail.

Det jeg synes er mest irreterende når en familie ikke svare er når man har haft skrevet med dem, og egentlig har haft en god dialog, og så pludselig ikke får svar, fair nok at man måske har skiftet mening, men så kunne man da lige skrive en mail, det tage 2 sek.

Jeg har altid svaret hvis familier har kontaktet mig og jeg ikke har være interesseret eller har været interesseret

11-03-2010 23:20

Charlotte

Jeg vil nu sige dette kommer meget an på hvor du søger. Jeg har søgt 476 ansøgninger ud pr brev. til forskellige kantiner/storkøkken/køkkener osv. Man har kun fået 63 svar henvendelser tilbage at de ikke er interesseret i at ansætte mig pga krisen.

Jeg ved at min ansøgning er ok, faktisk bedre end ok. (Har fået den tjekket flere steder, hvor alle sagde de syndes den var super god) Jeg plejer altid at få 4-5 jobs at vilje imellem når jeg ansøger, hvor jeg pænt takker nej til dem som jeg ikke er interesseret i. Men denne her gang jeg ansøgte køkkenerne, fik jeg kun 25 svar tilbage fra forskellige steder. Det er nu heller ikke sådan at jeg er kræsen ang. at finde et job, har søgt i hele Jylland, hvor jeg altid har haft opfattelsen at man ikke behøver at flytte for at finde et job, men idag så er jeg godt nok i tvivl ang. dette.
Dette får mig bare til at tænke om man skifte erhverv, også derfor jeg nu søger andre steder hen.
Dette ser jeg nu meget fonstyrere at man ingen gang kan få et svar, fra selve arbejdsgiverne.

Hvis du ganger 476 frimærker med 6,50 kr, så bliver dette i hvert fald mange penge i længen, så bliver dette: 3094 kr, som jeg bare indtil nu har brugt på frimærker.
Så kan vi diskuter om det er ok at arbejdsgiveren ikke giver svar tilbage, eller om at alle overhovedet gør dette.

11-03-2010 23:24

Charlotte

Mente 63 ansøgninger tilbage fra stederne *

12-03-2010 10:38

Katrine

Okay, jeg sender så også altid ud pr. mail, men de få gange via. post har jeg fået svar.

12-03-2010 22:42

Charlotte

Så vil jeg bare mene du har været heldig. :)

Newest profile
i am looking family in kobenhavn, i am already in kobenhavn Thai aupair currently in Denmark is seeking a cozy host family En dejlig familie i storbyen Search aupair family north Copenhagen/Sjælland Young Zimbabwean girl looking for, fun, loving and outgoing family Sjov og erfaren barnepige Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Ansvarlig og erfaren hjælp i huset Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information.
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest