| 25-01-2010 21:51 |
Julie
|
er hun svag? | jeg er lige kommet hjem fra nogle dage i jylland, hvor jeg mødte en familie, jeg måske skulle ha arbejdet for, men det har jeg besluttet at det skal jeg ik... og der er flere grunde... men den afgørende grund fik jeg da jeg kom hjem.. jeg blev hentet af min svigerinde og søster i lufthavnen, og der får jeg afvide at moren i familie, kraftedeme har ringet til min far og brokket sig over mig.. sagde at jeg var dårlig og ikke kunne passe børn... hvilket der er rigtig mange der uenig med hende i... jeg passer tit børn.. og hvis jeg ikke kunne passe børn, ville de jo nok ikke spørge mig, vel?
hvad synes i om hendes opførsel?
|
|
| 25-01-2010 23:31 |
Katrine
|
Re: er hun svag? |
Jeg er altså lidt i tvivl om jeg har forstået det rigtigt, var det moren i den familie der havde ringet til din far og sagt at du var svag?
Det er jo lidt svært for andre at udtale os om, da vi ikke har mødt dig?
Men synes det er underligt at hun ringer til din far, hun burgte nok have ringet til dig og givet dig noget konstuktivt kritik.
Og hvis det bare var et hurtigt besøg (jobsamtale om man vil), er det vel svært at at se du er god til børn eller dårlig til børn, self. kan man sige om man er tryg ved at overlade børn til en person, men derfra og så ringe til din far og brokke sig, vil jeg da mene at der er langt.
|
|
| 27-01-2010 01:04 |
Julie
|
nej hun ringede til min far og sagde at jeg ikke kunne passe børn, mens jeg var i hendes hus... jeg havde været der fra onsdag og hun ringede lørdag.. hun ringede til min far, mens jeg var der... jeg tog først hjem i går, og hun sagde ingenting. lod bare som alt var fint... og sagde aftenen før jeg tog hjem at hun ville ringe i løbet af ugen, så vi kunne snakke.
er du med?
|
|
| 27-01-2010 09:08 |
Katrine
|
Så havde jeg jo forstået det rigtigt?
- Men jo, jeg synes det var lidt mærkeligt gjort, hun skulle have givet dig noget konstruktivt kritik istedet.
Jeg kan ikke sige om hun har ret, men selvom hun har synes jeg ikke at det var fair at tage den henover hovede på dig, det var jeg i hvert fald blevet ked af.
Spurgte du hende ikke om hvad du gjorde galt, hvorfor hun mente at du ikke kunne passe børn? - det havde jeg da gjort.
|
|
| 27-01-2010 10:45 |
Julie
|
jeg har ikke snakket med hende endnu, ikke siden jeg tog hjem... jeg fik det jo af vide at min svigerinde da jeg var kommet hjem... hun nævnte det jo ikke.. så jeg venter på at hun ringer til mig.
|
|
|