Forum - UNG I HUSET
Forum > Børn og pasning > Søger barnepige hurtigst muligt

Answer thread

01-10-2009 10:59

Maja Gjedsted

Søger barnepige hurtigst muligt

Hej..

Jeg søger en barnepige til vores lille datter på 1 år hurtigst muligt.. Det drejer sig dog kun om et par timer et par gang om ugen hvor at hun skal hentes fra dagpleje og leges med. Evt lidt rengøring kunne komme på tale. Vi bor i Allingåbro på Djursland :D

Skriv endelig hvis det er noget, eller nogle spørgsmål :D

05-03-2010 16:56

Pernille Fuglesang Nielsen

Re: Søger barnepige hurtigst muligt

Hej har du fundet en barnepige ?
Ellers er jeg meget Intressede. Jeg bor i Nørager tæt på Allingåbro.
Jeg er 18 år , og er en rolig, og sød , udadvendt pige.
Jeg går ikke i nogen skole for tiden så har masser af tid .
ring på nr 22854428

Newest profile
i am looking family in kobenhavn, i am already in kobenhavn Thai aupair currently in Denmark is seeking a cozy host family En dejlig familie i storbyen Search aupair family north Copenhagen/Sjælland Young Zimbabwean girl looking for, fun, loving and outgoing family Sjov og erfaren barnepige Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Ansvarlig og erfaren hjælp i huset Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information.
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest