Forum - UNG I HUSET
Forum > Børn og pasning > Barnepige 21 år .. :)

Answer thread

12-08-2009 17:43

Malene Thomsen

Barnepige 21 år .. :)

Hej derude :-)

Jeg søger en familie, der måske har lidt for travlt i hverdagen og savner en hjælpende hånd - eftermiddag/aften samt eventuelle weekender? :)
Jeg er rigtig glad for børn og arbejdede i en børnehave sidste år, hvilket jeg var fuldt ud tilfreds med.
Håber der er nogle, der mangler en sød/stabil/moden barnepige :-)

MVH Malene Thomsen
31 71 56 51

Newest profile
i am looking family in kobenhavn, i am already in kobenhavn Thai aupair currently in Denmark is seeking a cozy host family En dejlig familie i storbyen Search aupair family north Copenhagen/Sjælland Young Zimbabwean girl looking for, fun, loving and outgoing family Sjov og erfaren barnepige Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Ansvarlig og erfaren hjælp i huset Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information.
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest