Forum - UNG I HUSET
Forum > Ung til ung > Unge i Århus/Højbjerg området? :-)

Answer thread

31-01-2012 12:26

Simone Richardy

Unge i Århus/Højbjerg området? :-)

Hejsa.

Jeg er en pige på 18 år, som lige er startet med at passe nogle tvillinger i Højbjerg. Jeg er flyttet ind hos familien, og ville høre, om der muligvis var andre i nærheden? Både til noget sjov i fritiden, og med børnene evt.

Kontakt mig gerne.

Simone

Min email; riichardy@hotmail.com

Newest profile
Ansvarsfuld, sød & frisk pige søger job! Au-pair søges til dansk-svensk familie Familie i det nordlige Århus søger ung i huset Job som barnepige og/el. au pair job i Århus omegn søges Au-pair is searching for a family in Dubai--Au-pair søger efter en familie i Dubai Au pair søges til Nuuk Barnepige / aupair søges Sød og erfaren Au-pair søger familie :) family of 4 seeking au pair Hestefamilie Au-pair in Denmark looking for sweet family! Familie i Centrum af København søger au pair fra ca. august af. Søger venlig familie og en oplevelse for livet Moden ung pige med fremtidsplaner som pædagog i'm looking for a host family in denmark Ung frisk pige Are you our Au-Pair? looking for an aupair Seriøs filipinsk pige på 22 år søger au pair familie Easy going Male Aupair, looking for Danish Family.
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest