Forum - UNG I HUSET
Forum > Ung til ung > PAS PÅ PIGER!!!

Answer thread

02-09-2010 21:54

Heidi Nielsen

PAS PÅ PIGER!!!

Jeg har haft kontakt med en familie på denne side, fra Vinderup.
De bor på en gård, lidt udenfor Vinderup, og hedder Joan og Peter.

Jeg har været på besøg deroppe et par gange.
Og skrev så efter sidste gang jeg var deroppe, at jeg var ledig pr. 1. oktober, hvis de stadig var interesseret. - Har stadig intet svar fået fra dem!
Og det er nu et par uger siden.

Så piger - hvis I får kontakt med den familie - PAS PÅ!
I skal nok ikke regne med de svare Jer :-)

Siger détte da det er for useriøst - og håber ikke der er andre som falder i ved den familie.
Eller andre familier. :)'

11-07-2011 16:06

sussi svenningsen

Re: PAS PÅ PIGER!!!

jeg har været til samtale hos den familie, men da jeg kom der hen var det slet ikke noget for mig..

14-11-2011 18:59

Pernille Mortensen

Re: PAS PÅ PIGER!!!

Det er for dårligt at de ikke har svaret, men det kan jo være at de har fundet noget andet.
der for sørger man altid for at finde måske 3 eller flere familier man vil hen til, så man ikke lige pludselig står og ikke har noget :)

Newest profile
i am looking family in kobenhavn, i am already in kobenhavn Thai aupair currently in Denmark is seeking a cozy host family En dejlig familie i storbyen Search aupair family north Copenhagen/Sjælland Young Zimbabwean girl looking for, fun, loving and outgoing family Sjov og erfaren barnepige Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Ansvarlig og erfaren hjælp i huset Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information.
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest