Heidi Nielsen
Herning - Au Pair/Ung i huset?
Hej alle sammen /Hello everybody. PÅ DANSK: Jeg har fundet en rigtig sød familie her i Herning, hvor jeg selv bor også. Og tænkte på om der var nogle andre Au Pairs her i byen? Hvor vi evt. kunne mødes nogle dage, og lege med børnene på en legeplads? :) ON ENGLISH: I have found a relly cute family here in Herning, where I also live for myselvf. And I have think about if there was others Au Pairs here in Herning? Because then we maybe cut goes together to a playgound whit the kids? :)' Hilsen/Love Heidi . :)
Christina Ahlers
Re: Herning - Au Pair/Ung i huset?
Hej Heidi Nielsen. Jeg er os ung pige i huset, i Herning om rådet, ved kølkær.. Hvor jeg passer to små tvillinge piger på 18 måneder, men jeg kunne godt tænkte mig at mødes en gang en ugen måske, og lave noget sammen, og med børnen :D ' det er ikke det store problem at komme ind til Herning for mig, skal bare vide det et par dage før, så jeg kan blive kørt eller have deres bil. Jeg er forresten selv en pige på 19år, som bor i Grindsted (bor ikke ved familien) sammen med min kæresten, jeg vil selv sige jeg en meget glad og smiliene person :) men håber at hører fra dig inden længe, da jeg kun har betalt for denne profil i 30dage :) Christina 31 43 34 41 du os velkommen til at skrive eller ringe til mig :)