Forum - UNG I HUSET
Forum > Ung til ung > Unge piger i Skanderborg?

Answer thread

16-06-2010 10:54

Christine Fruergaard

Unge piger i Skanderborg?

Hej derude

Jeg vil høre om der er nogle unge piger eller babysittere i eller omkring Skanderborg som har lyst til at mødes til hygge og sjov sammen men børnene?
Jeg passer selv tvillinger i Saanderborg fra 8-16 hver dag, og tænkte det kunne være hyggeligt at mødes så børnene også får mulighed for at se andre :)

Giv endelig lyd, enten her eller på c_fruergaard@hotmail.com

Mvh Christine

29-09-2010 13:00

Merete Strandby Nielsen

Re: Unge piger i Skanderborg?

Hej :)

Jeg skal passe en lille pige i Silkeborg - måske vi kunne finde ud af noget, hvis det var? Det kunne da være rigtig hyggeligt, og dejligt at ses med andre i samme båd! :)

Kh. Merete

29-09-2010 14:02

Christine Fruergaard

Hej

Det kunne det i hvert fald. Har du mulighed for at låne en bil der hvor du skal arbejde? Der er jo lige et stykke vej :)
Du er meget velkommen til at skrive til mig på min private mail der stå i indlægget ovenover

29-09-2010 14:53

Merete Strandby Nielsen

Det har jeg desværre ikke, men med tog tager det jo ikke mere end 15 min :)
Jeg kontaker dig lige senere, er nemlig ikke startet på jobbet endnu, så der går lige et par uger før det er aktuelt..

05-10-2010 13:53

Line

har du mulighed for at tage tog ind til Århus? mener ikke det tager mere end 15 min.

13-10-2010 12:26

Ratchanee Pisklang

Dear Host family

My name is Ratchanee .Im 28 years old , My characters, I am responsible, patient, joyful, friendly and honest. I am caring and attention by nature. I respect other people’s opinions and open to almost anything. I am a fast learner and am able to see things in new and different ways. I love ridding bike, and playing badminton; etc. In my leisure time I love to listening to music, watching movies, reading books and search on the internet. I also love cooking especially Thai foods and desserts; I think I can cook very well. And I really love traveling to other countries and experiencing the different cultures of the world.

poolakong@hotmail.com

Newest profile
i am looking family in kobenhavn, i am already in kobenhavn Thai aupair currently in Denmark is seeking a cozy host family En dejlig familie i storbyen Search aupair family north Copenhagen/Sjælland Young Zimbabwean girl looking for, fun, loving and outgoing family Sjov og erfaren barnepige Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Ansvarlig og erfaren hjælp i huset Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information.
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest