Forum - UNG I HUSET
Forum > Ung til ung > HVORFOR IKKE.. ??

Answer thread

23-04-2010 09:38

Didde

HVORFOR IKKE.. ??

Slå hovederne sammen og give børnene nogle gode lege kammerater.. :0)

Jeg hedder Didde og passer en dreng på 17 mdr - Asge.. :0) Og vi kunne godt tænke os nogle at være sammen med om formiddagen, så der kan blive leget og samtidig snakket noget "voksen" snak.. :0) Vi kommer fra vodskov - så der er rig mulighed for vi kan køre lidt rundt efter det..

Håber det kan have interresse.. :0)

Hilsen Didde og Asge..

23-04-2010 11:31

Nanna Andersen

Re: HVORFOR IKKE.. ??

Hej Didde. Du skriver ikke rigtig hvorhenne i landet du er ung i huset.
Men jeg synes også det kunne være rigtig hyggeligt at mødes med andre.

23-04-2010 13:17

Didde

Ååååh Undskyld.. :0) Nordjylland ved aalborg.. Smiler...

23-04-2010 15:49

Nanna Andersen

øv, det var ærgeligt. jeg er i århus ;)

23-04-2010 17:38

Didde

Ihhh - ja det var surt... syns nemlig det er rigtig svært finde noge man kan ses med.. :(

05-07-2010 12:56

Marlene Kirk

Hej jeg skal til at være ung pige ved en familie ikke så langt fra aalborg hvor jeg skal passe en dejlig dreng på 5 mdr. til den tid, jeg skal starte til august, og jeg kunne godt tænke mig at mødes med nogle andre :)

Newest profile
i am looking family in kobenhavn, i am already in kobenhavn Thai aupair currently in Denmark is seeking a cozy host family En dejlig familie i storbyen Search aupair family north Copenhagen/Sjælland Young Zimbabwean girl looking for, fun, loving and outgoing family Sjov og erfaren barnepige Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Ansvarlig og erfaren hjælp i huset Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information.
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest