Forum - UNG I HUSET
Forum > Ung til ung > Kig her hvis du er ung i huset i København :)

Answer thread

29-12-2009 20:25

Julie Elbrønd

Kig her hvis du er ung i huset i København :)

Hej.

Jeg skal være ung pige i huset i København til sommer, 2010.
Regner med at jeg skal starte i juli/august. Jeg kommer ikke til at bo inde midt i København men tæt på Kokkedal.

Synes det kunne være rigtig hyggeligt hvis der var nogle andre som også var ung pige i huset i København så man kunne mødes og snakke lidt om forskellige ting.

Håber på at høre fra nogen :)

Hilsen Julie

03-01-2010 16:44

kathrine holst jensen

Re: Kig her hvis du er ung i huset i København :)

hej, godt nok er det mine venindes profil, men jeg hedder line, bor i vanløse vil meget gerne have en ven, det er nemlig svært når man er helt alene der over.
du må gerne kontakt mig på tel:26214872
da jeg er på vej til Kbh iaften.. er hjemme kl 21..
håber du svare..
mvh line

16-04-2010 21:27

malene friemann

Hej julie :)
søger du stadig veninder??
Jeg er lige blevet ung i huset i nordsjælland,
og kender slet ingen heroppe..
Skriv til mig på
41 42 80 31
vh malene

11-05-2010 23:42

Julie

hej

hvis jeg får arbejde hos den familie jeg lige har skrevet til, kommer jeg til at være i Herlev, og vil da gerne være med til at mødes...

Julie

17-05-2010 16:15

Emily Lumbayon

Hej! I am EMILY LUMBAYON from Philippines 23 years old I finished Computer Secretarial and passed the board exam and last year i took up BSHRM major in Hotel Restaurant my second course in college but sad to say i need to stop because of financial problems I am here now in Sweden looking for job hopefully i can find a job such like an au pair that can help you in such things that you cant do because of the busy life you have. And hope you like me. I am friendly, smiling, nice, kind, responsible,trusthworthy, i like animals and i know how to clean household, gardening, wash clothes, cook and open minded person. I am looking forward to meet you. soon.!

30-08-2010 16:02

Lea

Hej Julie.
Jeg er au pair i Karlslunde, ca. 30 km. fra herlev :)
Hilsen Lea.

16-09-2010 20:14

Julie Elbrønd

Hej Lea

Okay.
Kender du nogle foreninger hvor man kan mødes med andre som er ung pige i huset? Et sted hvor flere mødes?
Jeg savner nemlig et sted hvor man kan mødes og snakke om alle de forskellige ting. Føler mig lidt alene nogle gange og vil gerne have nogle og dele det hele med.

10-01-2011 22:08

Tania Olsen

Hejsa :)
Jeg har indtil for nyligt passet en lille pige inde i København, og der benyttede jeg noget der hed Remissen, det er en indendørs legeplads, som er rigtig sjov for både små og store. Anyways her kommer både forældre med deres børn, men jeg løb også ind i flere som var barnepiger/ aupairs som jeg selv var :)
Det kunne være en mulighed for at møde nogle :)

Newest profile
i am looking family in kobenhavn, i am already in kobenhavn Thai aupair currently in Denmark is seeking a cozy host family En dejlig familie i storbyen Search aupair family north Copenhagen/Sjælland Young Zimbabwean girl looking for, fun, loving and outgoing family Sjov og erfaren barnepige Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Ansvarlig og erfaren hjælp i huset Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information.
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest