Forum - UNG I HUSET
Forum > Ung til ung > søger unge piger der vil mødes sammen med børnene

Answer thread

03-10-2009 23:09

Line

søger unge piger der vil mødes sammen med børnene

Hej allesammen!
jeg er en pige på 17 år der er passer en pige på 9 måneder i århus C, der søger nogle piger der har lyst til at mødes en gang i mellem i dagstimerne sammen med de børn vi passer omkring århus området. :)
jeg kan kontaktes på : 30360233 og tbjensen.dk@webspeed.com
Mvh Line

20-10-2009 11:37

Simone Kildentoft

Re: søger unge piger der vil mødes sammen med børnene

Har du bil til rådighed?
jeg skal bare være på Mors der er jo lidt langt ?

17-11-2009 19:25

Anne Hinrichs

Hej :)

Jeg passer en pige på 1 år i Århus - Viby, og vil meget gerne mødes med nogle. Jeg ses allerede med en anden pige som passer en dreng på 8 måneder, men det kunne være hyggeligt at mødes med flere.

Håber vi kan finde ud af noget. I må gerne skrive til mig på 28 25 18 47.

Mvh Anne

23-04-2010 16:08

Nanna Andersen

Hej Piger, er der nogle af jer der stadig er ung pige i huset i århus og har lyst til at mødes? :-)
Jeg skal være ung pige i huset fra d. 17 maj i Brabrand.
Håber at høre fra jer.
Mvh Nanna

Newest profile
i am looking family in kobenhavn, i am already in kobenhavn Thai aupair currently in Denmark is seeking a cozy host family En dejlig familie i storbyen Search aupair family north Copenhagen/Sjælland Young Zimbabwean girl looking for, fun, loving and outgoing family Sjov og erfaren barnepige Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Ansvarlig og erfaren hjælp i huset Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information.
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest