Forum - UNG I HUSET
Forum > Ung i huset > Au Pair Kontrakt

Answer thread

12-07-2010 11:20

line larsen

Au Pair Kontrakt

Hej alle.

Hvis man finder en au pair familie uden hjælp fra en organisation, hvordan får man så en kontrakt?

12-07-2010 19:01

Family

Re: Au Pair Kontrakt

Det gør du på Udl.services hjemmeside :-)

13-07-2010 08:28

line larsen

kan ikke finde den, medmindre det er den der hedder nyidanmark.dk, hvis det er, kan jeg så godt bruge den kontrakt når det er mig der rejser til england for at være au pair?

13-07-2010 08:28

line larsen

kan ikke finde den, medmindre det er den der hedder nyidanmark.dk, hvis det er, kan jeg så godt bruge den kontrakt når det er mig der rejser til england for at være au pair?

14-07-2010 18:21

Tina

Hej. Både ja og nej. Du kan jo anvende den som skabelon og den kan underskrives af dig og værtsfamilien, men du kan jo ikke sende den ind til udlændingeservice. Jeg tænker nok også at det er din værtsfamilie der skal sørge for at du får en kontrakt og ikke omvendt. Held og lykke med det. :-) mvh Tina

Newest profile
i am looking family in kobenhavn, i am already in kobenhavn Thai aupair currently in Denmark is seeking a cozy host family En dejlig familie i storbyen Search aupair family north Copenhagen/Sjælland Young Zimbabwean girl looking for, fun, loving and outgoing family Sjov og erfaren barnepige Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Ansvarlig og erfaren hjælp i huset Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information.
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest