Forum - UNG I HUSET
Forum > Ung i huset > Løn - ca. 15 timer om ugen

Answer thread

20-06-2010 16:52

Thomas Carstensen

Løn - ca. 15 timer om ugen

Hej ung-i-huset eksperter!
Vi overvejer at få en ung pige i huset.

Hun skal ikke bo hos os, og får følgende arbejdsopgaver:
Hente vores 2 årige datter fra vuggestuen.
Lave aftensmad.
Handle ind til aftensmad.
Støvsuge/let rengøring.

Jeg forestiller mig at hun arbejder alle hverdage fra ca. 14.00 - 17.30 hvor vi spiser aftensmad.

Tidsrummet fra 14.00 - 15.00 (15.30) skal bruges på den lette rengøring samt handle ind (som kan gøres på vej til vuggestuen.

Hvad er en rimelig løn? :-)
På forhånd tak.

Mvh. Thomas.

Når hun har hentet vores datter ved 15.30 tiden vil enten min kone eller jeg være hjemme til at tage os af vores datter eller lave mad mens hun tager sig af vores datter.

20-07-2010 14:00

Marianne

Re: Løn - ca. 15 timer om ugen

Hej Thomas!

Jamen det kommer jo an på, hvor gammel hun er og hvor megen erfaring hun har.

En pige på 20+ vil typisk forlange mere, men vil sandsynligvis også have en del mere erfaring med småbørn og svingen af støvsuger og indkøbsposer.

Desuden, des højere løn, des større krav kan man tillade sig at stille - for en 20'er i timen kan man ikke forlange, at der bliver støvsuget i hjørnerne ;D

Jeg vil sige omkring 65 kr/t

Newest profile
i am looking family in kobenhavn, i am already in kobenhavn Thai aupair currently in Denmark is seeking a cozy host family En dejlig familie i storbyen Search aupair family north Copenhagen/Sjælland Young Zimbabwean girl looking for, fun, loving and outgoing family Sjov og erfaren barnepige Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Ansvarlig og erfaren hjælp i huset Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information.
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest