Forum - UNG I HUSET
Forum > Ung i huset > hvad er rimleligt i løn her ?

Answer thread

24-05-2010 08:16

Svend

hvad er rimleligt i løn her ?

Vi har en ung pig i huset på følgende måde

Her er hvad vi stiller tilrådighed/betaler

arbejdstid: 37-40 timer om ugen (mandag til fredag + hver anden weekend).
fri kost - logi.
fri telefon.
fri bærbar & internet.
fri transport & adgang til bil.
frit arbejdstøj + 500 kr. til privat tøjkøb hver måned.

Hvad er rimeligt at give i løn ved siden af ?

24-05-2010 10:06

Katrine

Re: hvad er rimleligt i løn her ?

Hvor mange børn drejer det sig om?

24-05-2010 10:07

Svend

2 børn der skal op og i børnehave/dagpleje og så hentes igen om eftermiddagen og passes indtil vi kommer hjem

24-05-2010 14:22

Katrine

Omkring 5000-7000 kr vil jeg sige.

24-05-2010 14:24

Svend

har du selv ung pige i huset på samme vilkår til den løn

24-05-2010 15:08

Katrine

Nej, jeg er ansat som ung pige :)

24-05-2010 16:55

Svend

så må du da gerne smide mig en mail på : mail@deepunder.dk for så har jeg da lige et par spørgsmål du måske vil svare på som jeg ikke vil stille her

24-05-2010 18:09

Katrine

Okay, har sendt dig en mail :)

24-05-2010 20:10

Nadja

Det lyder ikke som en au pair stilling, men mere som en fuldtidsansat barnepige/rengøringsdame.
Arbejdstøj? Skal hun gå i uniform?
5-7000 kr lyder som for lidt.
Hvad er mindstelønnen for fuldtidsansat rengøringsdame/barnepige - vel nogle og firs kroner i timen.
Ellers lyder det som udnyttelse af au pair ordningen!

Nadja

24-05-2010 20:33

Katrine

Nu skriver trådstarter at det er ung i huset og ikke en au pair, og dette er ikke det samme.
Lønnen er jo ikke høj for at være ung i huset, det er noget man skal gøre fordi man elsker børn.

21-06-2010 12:46

Line Poulsen

Derudover er det jo ret gode frynsegoder skulle jeg mene. Det er mere end de fleste får til rådighed!

25-06-2010 17:22

Julie

man plejer at få fra 5000 og opefter, og jeg har aldrig hørt om nogen der får penge til tøj om måneden, eller bor gratis. man plejer at betale i hvert fald for maden...

Newest profile
i am looking family in kobenhavn, i am already in kobenhavn Thai aupair currently in Denmark is seeking a cozy host family En dejlig familie i storbyen Search aupair family north Copenhagen/Sjælland Young Zimbabwean girl looking for, fun, loving and outgoing family Sjov og erfaren barnepige Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Ansvarlig og erfaren hjælp i huset Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information.
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest