Svend
hvad er rimleligt i løn her ?
Vi har en ung pig i huset på følgende måde Her er hvad vi stiller tilrådighed/betaler arbejdstid: 37-40 timer om ugen (mandag til fredag + hver anden weekend). fri kost - logi. fri telefon. fri bærbar & internet. fri transport & adgang til bil. frit arbejdstøj + 500 kr. til privat tøjkøb hver måned. Hvad er rimeligt at give i løn ved siden af ?
Katrine
Re: hvad er rimleligt i løn her ?
Hvor mange børn drejer det sig om?
2 børn der skal op og i børnehave/dagpleje og så hentes igen om eftermiddagen og passes indtil vi kommer hjem
Omkring 5000-7000 kr vil jeg sige.
har du selv ung pige i huset på samme vilkår til den løn
Nej, jeg er ansat som ung pige :)
så må du da gerne smide mig en mail på : mail@deepunder.dk for så har jeg da lige et par spørgsmål du måske vil svare på som jeg ikke vil stille her
Okay, har sendt dig en mail :)
Nadja
Det lyder ikke som en au pair stilling, men mere som en fuldtidsansat barnepige/rengøringsdame. Arbejdstøj? Skal hun gå i uniform? 5-7000 kr lyder som for lidt. Hvad er mindstelønnen for fuldtidsansat rengøringsdame/barnepige - vel nogle og firs kroner i timen. Ellers lyder det som udnyttelse af au pair ordningen! Nadja
Nu skriver trådstarter at det er ung i huset og ikke en au pair, og dette er ikke det samme. Lønnen er jo ikke høj for at være ung i huset, det er noget man skal gøre fordi man elsker børn.
Line Poulsen
Derudover er det jo ret gode frynsegoder skulle jeg mene. Det er mere end de fleste får til rådighed!
Julie
man plejer at få fra 5000 og opefter, og jeg har aldrig hørt om nogen der får penge til tøj om måneden, eller bor gratis. man plejer at betale i hvert fald for maden...