Forum - UNG I HUSET
Forum > Forældre til forældre > TIL ALLE, ISÆR FORÆLDRENE!!

Svar indlæg

22-09-2009 19:36

Olivia Pedersen

TIL ALLE, ISÆR FORÆLDRENE!!

Undskyld mig, men er det ikke helt forkert at man aftaler at mødes med en familie f.eks en onsdag som jeg gjorde med en familie her inden på siden.
Vi aftaler så at de kontakter mig lørdag formiddag, men jeg hverken høre eller får en besked på ungihuset.dk af familien, så her igår skriver jeg til dem at jeg var skuffet over de ikke i det mindste kunne kontakte mig, så skriver de bare Nårh.........

Undskyld men hvad sker der lige der, uanset hva om man vil have den unge i huset eller ej, så syndes jeg i det mindste at man godt kan være så bekendt bare at skrive eller ring, for at give svar at man ikke fik jobbet hos dem.

Dette finder jeg virkeligt som en dårligt opførelse, kunne aldrig selv finde på dette uanset hvad. Har faktisk aldrig prøvet noget lignene, det får da en tænke over hvem om man overhovedet gider overveje at tage ud til nogle igen, hvis man nu alligevel ikke i det mindste får et svar fra jer.
Jeg blev i hvert fald skuffet eftersom dette var en familie som jeg havde tænkt mig at sige ja tak til jobbet til, og havde faktisk sagt nej tak til et andet dagen inden eftersom det lød på dem at dette var mig som de ville havde, og jeg plejer aldrig at få et nej eller sådan en opførelse fra nogle forældre jeg har arbejdet ved før.

Men nu har jeg også prøvet det. Men vil mere end gerne høre fra jer om i også har prøvet dette, eller jeres holdning til det, om de kun var en 1´ener ud af alle jer andre.

Mvh Olivia

05-10-2009 22:13

Melanie

Re: TIL ALLE, ISÆR FORÆLDRENE!!

Jo selvfølgelig skal man have et svar når man har været til samtale. Men man skal ikke regne med at man har fået jobbet før man har fået det at vide. mvh Lena

Newest profile
i am looking family in kobenhavn, i am already in kobenhavn Thai aupair currently in Denmark is seeking a cozy host family En dejlig familie i storbyen Search aupair family north Copenhagen/Sjælland Young Zimbabwean girl looking for, fun, loving and outgoing family Sjov og erfaren barnepige Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Ansvarlig og erfaren hjælp i huset Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information.
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest