Louise Andersen
Mærkeligt..
Jeg har lige oprettet mig som barnepige her på sitet. der er mange som har set min "profil", men har ingen hændvendelser fået?? Og derfor forstår jeg ikke hvorfor så mange skriver de ikke fåe svar fra nogle piger herinde.. (siger ikke alle) hvad vil i gerne mere vide, da jeg syntes det jeg har skrevet om mig selv, siger det meste? måske er det sådan det er herinde at først efter nået tid skriver de til en eller hvordan?' det er ikke for at brokke mig? er bare ny herinde Hilsen Louise
Britta Bendix Jensen
Re: Mærkeligt..
Hej Det er altid en god ide selv at kontakte familierne, da det viser større interesse fra din side. Men mht. antal familier som har set din profil, så er det det samme for mig. Jeg har lidt over 300 besøgende, men selvfølgelig ikke så mange henvendelser. Familierne skriver jo kun hvis de kan se potentiale i dig :)
Katrine
Nu er jeg ikke forældre, men kigget på din profil. Synes det er fint, gode informationer osv. Meen undre mig lidt over at du har stoppet som social og sundhedshjælper pga. ondt i ryggen, det kan måske godt bremse mig hvis jeg var forældre i at ansætte dig. Det er utrolig hårdt for ryggen og passe små børn da man bære meget på dem (og i din profil fremgår det at du også ønsker at passe under to år). Det synes jeg ikke rigtig hænger sammen.
Det er rigtigt nok. grunden til dette var at jeg ikke fik løftet rigtigt. men har fået nogle rigtig gode redskaber så det ikke sker igen. ¨så det er ikke et problem længere ..