hana
hjælppppppppp forespørgesel
er der en der kan informere mig om hvis en aupair misligholder kontrakten og man ophører kontrakten hvordan sender man hende hurtig ud af landet så hun ikke finder en amden famillie og laver samme nummer med dem tit så tar de røven på os især dem fra filipinerne
Rikke Koustrup
Re: hjælppppppppp forespørgesel
Hej, Jeg tror at du skal informere Udlændingeservice, så de ved, hvad der er sket, når hun søger om opholdstilladelse hos en ny familie. Man kan ikke sende en aupair ud af landet, hun har jo ret til, at finde en ny familie, hvis hun ikke vil være hos jer. Ellers kan du jo advare andre familier her på siden, så de ikke får samme dårlige oplevelse. Hvis hun ligefrem har gjort noget ulovligt, skal man melde hende til politiet, ligesom man skal melde værtsfamilier der ikke overholder reglerne til politiet.
COSKUN
det hjælper heller ikke og informere udlæninge service min barne pige stak af hjemme fra mens mit barn sov alene der hjemme plus havde hun taget mine penge hun hedder mila haudar denosta erbejder nu hos en anden familie på frederiksberg hun er meldt til politiet 4 gange og udlæninge service 3 gange ikke et dyt skete der hun fik et fornyet visum