Forum - UNG I HUSET
Forum > Forældre til forældre > Må alle veninder tage bad hos jer??

Svar indlæg

20-09-2008 20:33

Kathrine Zaballos

Må alle veninder tage bad hos jer??

Hejsa!

Jeg har en filipinks au pair boende hos os og hendes veninder mener at de har ret til at tage bad når de overnatter her hos os i weekenderne. Hvordan er reglerne hjemme hos jer???
Vi har kun et bad som vi allerede deler med vores au pair så vi synes ikke at de bare kan komme og tage bad hver weekend alle mulige fremmede mennesker!!! Synes i øvrigt også at det bare er mit private rum!!! Veninderne er surer over det og vil ikke komme på weekend hos os mere!!!

Tak, Helene, fra Holte

28-09-2008 00:23

Sol

Re: Må alle veninder tage bad hos jer??

Jeg står IKKE i din situation, men jeg kan da sige, hvad jeg synes.

Hvis du skulle besøge din veninde, tante, mor eller en anden person i en week-end, ville du så ikke gerne have muligheden for at låne hendes bad?
Synes du det er ok at man nægter sine overnattende gæster at tage et bad?

Måske dit problem snarere er, at din au pair har for mange veninder på besøg i week-enden? Det er jo ikke noget hotel, så måske I hellere skulle lave en aftale om hvor ofte og hvor mange overnattende veninder hun må have?
Fx kun en overnattende veninde hver anden week-end?

held og lykke

Newest profile
i am looking family in kobenhavn, i am already in kobenhavn Thai aupair currently in Denmark is seeking a cozy host family En dejlig familie i storbyen Search aupair family north Copenhagen/Sjælland Young Zimbabwean girl looking for, fun, loving and outgoing family Sjov og erfaren barnepige Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Ansvarlig og erfaren hjælp i huset Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information.
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest