Forum - UNG I HUSET
Forum > Din mening > piger der sender masse-beskeder.

Svar indlæg

20-03-2008 20:42

Birgit Johansen

piger der sender masse-beskeder.

Vi står og mangler en pige fra august 2008, og søger via ung i huset. Men for søren hvor er jeg ved at være træt af, at der er visse unge piger der bliver ved med at skrive lange og masse udsendte mails. Trods det, at jeg de første 2 gange pænt fortæller, at jeg ønsker dansk talende piger, da vi ikke er gode til engelsk.
Er det noget andre også er udsat for?

14-04-2008 22:23

Blixenkrone-Møller

Re: piger der sender masse-beskeder.

Ja og også at de skriver til en selv om der kun er lavet et indlæg på dansk det burde give et hint

17-04-2008 14:58

heidi christensen

vi får også mange trods vi har skrevet at vi kun ønsker piger der har dansk statsbogerskab og dette er tilmed skrevet på engelsk

23-04-2008 09:35

Maria og Tobias Trier

Vi har prøvet det samme. Men vi endte også med at tage en, der ikke snakker ret godt dansk - hun er dog dansk statsborger, men har ikke været i landet i mange år.
Jeg tror bare, man må sortere lidt i det.
Mange hilsner fra

Maria

11-05-2008 14:31

Christina Fast

På det døgn vores annonce har været kørende, der har jeg modtaget jeg ved ikke hvor mange beskeder fra ligeyldige folk.
Med ligegyldige folk, mener jeg personer hvor deres "brev" nærmest skriger at de bare gerne vil til Danmark, ikke som aupair, men bare til Danmark..

Dette bliver bare slettet, men hvor er det ærgeligt at det er nødvendigt, for ud over det virker denne side ellers ret god.

01-09-2009 10:49

Michelle Madsen

Hej alle jer familie mødre .

Jeg tror, at i skal passe på med at sidde og sige jeres meninger om barnepiger, over forum. få hinandens e-mails og snakm om det der.
Ang. piger der IKKE er fra Danmark, og som søger alligevel, tror jeg bare er at prøve. De vil se om lykken er med dem. Det er ikke for at de ikke forstår at de i virkeligheden ikke er velkommen, men hvis man ønsker at komme til Danmark at arbejde nogle måneder, så kæmper man da får det, med liv og sjæl.
Og så det med at ikke bare sletter "brevene" om vi piger sidder og bruger sååå lang tid på, er simplethen bare ikke iorden - efter min mening. Det er urespektløs ikke at give dem et svar tilbage. Vi sidder spændt at venter på et svar, mne der kan jo gå lang tid, for nogle svare, hvis I bare sletter dem, med det samme. Og ja, jeg har set de barnepiger, som ugiver dem for at være noget som de egenlig slet ikke er. Men tænk nu hvis i fejl vurdere dem.

- Den lidt skuffede barnepige Michelle .

© 2002 - 2007 Ung-i-huset.dk