Forum - UNG I HUSET
Forum > Din mening > En lille en til familierne...

Svar indlæg

12-12-2007 19:06

Marlene

En lille en til familierne...

Jeg læste for en stykke tid siden, et indlæg hvor at en familie beklagede sig over, de unge som søgte familier, var så uhøflige ikke at skrive tilbage, når de henvendte sig til dem...

Og ja, jeg vil give jer ret I, at det mindste man kan gøre, er lige at sende et lille brev retur...

MEN!!!... Der er godt nok mange af jer familier, som søger au-pair som heller ikke er så gode til at få skrevet tilbage... Og hvis man render rundt med en lille forhåbning om, at det måske er den perfekte familie for en, man har skrevet til, er det lidt af en skuffelse ikke at få så meget som bare et lille svar igen....

Dermed sagt, at det altså ikke kun er de unge, som er uforskammede og ingen pli har :-)

God jul.

30-01-2008 23:26

Maria og Tobias Trier

Re: En lille en til familierne...

Det er rigtigt! Jeg har forsøgt at svare på alle henvendelser med det samme, jeg har fået dem. Men det kan godt have kikset. Derfor har jeg også ladet annoncen stå, men skrevet på, at vi har fået en au pair og takket for alle henvendelserne - det er en meget god måde at gøre det på.
Jeg har også oplevet rigtig mange, der ikke svarede. På et tidspunkt begyndte jeg at skrive til alle, som jeg synes, så lidt interessante ud - og hvis de først vender tilbage nu, er det ikke sikkert, at jeg ser dem.
Så det kan kikse.

Mange hilsner fra

Maria

Newest profile
Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. Livsglad pige søger arbejde, som Au pair eller barnepige! looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information. Søger job som barnepige i Midtjylland! :-) EYCEE FLORD CONCEPCION CABALLES Analisa, 24 years, fun and loves children and well-educated seeks job in Copenhagen or nearby Copenhagen hi..i am looking family in norway Looking for a new host family. ASAP 23-årig pige med erfaring, som har prøvet lidt af hvert
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest