Forum - UNG I HUSET
Forum > Din mening > hjælp?

Svar indlæg

11-09-2007 19:13

Casandra Agerskov

hjælp?

Mangler lidt hjælp,
Jeg har været så heldig og få arbejde som ung pige i huset hos en sød familie i Isenvad, og jeg glæder mig rigtig meget!
Men så udover det, kunne jeg godt tænke mig at få et barnepige job, sådan 2-4gange om ugen/weekenden.
Her er mit problem så,
Jeg har søgt på diverse sider, for at finde jobs, men næsten alle steder jeg kigger, er jobbet i Kbh, eller der omkring.
Og det syntes jeg er ret træls,
så er der nogle der kender nogle gode sider hvor man kan finde nogle der mangler en barnepige i nærheden af Herning?
Har selv brugt www.barnepige.dk, men det også det eneste sted jeg har fundet noget.
Eller har i nogle andre forslag til og finde barnepige jobs?
På forhånd tak (:

Mvh. Casandra (15år, Aulum)

11-09-2007 19:19

Casandra Agerskov

Re: hjælp?

Rettelse:
Barnepige job eller lign.
Er åbent overfor næsten alt,

13-09-2007 16:59

Karina B. Evers

Hej Casandra,

prøv på www.bijob.dk, der er af og til nogle, der søger i Herning-området! :)

Vh Karina

13-09-2007 17:02

Karina B. Evers

Jeg trækker mine ord i mig igen, det var den samme side! ;-)

Jeg kan så foreslå dig, at du hænger nogle sedler op i en nærliggende Brugs el.lign., det kan også give pote! Kender din familie igen, der kunne være interesseret i lidt børnepasning?

18-09-2007 00:13

Nadia

Hejsa.

Prøv de her sider:

www.onlineannoncer.dk
www.barnepige.dk
www.jobnet.dk

Med Venlig Hilsen Nadia.

12-02-2008 22:24

Gudrun Halla Hafsteinsdottir

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig en ung pige til at hjælpe par gange om ugen og bor i Hammerum. Jeg har to drenge på 1 og 3 år ....

Hvis du tro det er noget for dig, kan du sende en e-mail, på elj6@hi.is

07-05-2008 19:01

dyan

jeg ku osse godt bruge hjælp ind i mellem af en ung pige til at passe mine 2 drenge i karup

Newest profile
Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. Livsglad pige søger arbejde, som Au pair eller barnepige! looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information. Søger job som barnepige i Midtjylland! :-) EYCEE FLORD CONCEPCION CABALLES Analisa, 24 years, fun and loves children and well-educated seeks job in Copenhagen or nearby Copenhagen hi..i am looking family in norway Looking for a new host family. ASAP 23-årig pige med erfaring, som har prøvet lidt af hvert
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest