Forum - UNG I HUSET
Forum > Din mening > Manglende respons fra unge pige

Svar indlæg

27-11-2006 09:00

Nina Knudsen

Manglende respons fra unge pige

Jeg vil bare hører om det kun er os der går og irriterer os over de unge der søger job..?? jeg har ringet til mange unge piger... Enten har de fundet en familie eller siger de at de nok skal skrive tilbage...

men man hører ikke noget fra dem mere...
hvorfor ikke bare sige fra eller noget... det er ikke meget ved at gå og vente uden at få svar..
og ha i fundet et sted at være så ret jeres profil... det ville hjælpe os der søger en meget...

på forhånd tak...

med venlig hilsen nina

29-05-2007 16:18

suraiya

Re: Manglende respons fra unge pige

netup!

04-06-2007 12:40

Michael E. Edlan

Hej
meget kort vi kan jo starte med at de voksne viser at de har modtaget ansøgning ,og svarer ,så ville de unge nok også lære at svarer ,søger for en ung fillipinsk mand har skrevet til ca 110 fået svar fra ca 10 så jeg tror de voksne skal mande sig op først hilsen Ole

08-06-2007 13:08

Nadia

Hej Nina.

Jeg vil lige sige at jeg arbejder selv som ung i huset og barnepige, jeg svare altid tilbage, men det er ikke alle familier der skriver tilbage igen bagefter. Hvis de nu viste lidt mere interesse for den de nu har skrevet til, kan det jo være at man får svar igen.

Jeg har det sådan at hvis en familie skriver til mig, skriver jeg tilbage for at sige om jeg er interesseret eller ej.

I det sidste stykke tid hvor jeg har haft en profil her inde, har der kun været 1 familie inde og skrive til mig, og jeg har svaret tilbage, fordi at jeg er venlig og svare altid tilbage hvis nogen familier skriver til mig.

Men læs mig profil, hvis det har interesse.

Med Venlig Hilsen Nadia.

15-07-2007 19:42

Anne Caroline

Jeg er i modsat skuffet med familierne... jeg har skrivet til mange famlier og kun en har svaret tilbage!!

Mvh,

Norma Freitas

15-08-2007 13:19

heidi christensen

hej alle

vil give dig fuldstændig ret
har snart skrevet til ret mange og kun to har besværet sig med at skrive tilbage og vi mangler stadig en pige der har lyst til at komme ud til en sød og sjov familie så hvis der er nogle der kender sådan en pige så giv hende vores tlf 30 70 18 12

hilsen heidi

15-04-2009 14:00

Louise Bay

Igen vil jeg sige den går begge veje..

Familierne er heller ikke altid gode til at svare tilbage eller rette deres profil...

Vis nogen familier mangler en til den først august, så kig min profil

Newest profile
Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. Livsglad pige søger arbejde, som Au pair eller barnepige! looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information. Søger job som barnepige i Midtjylland! :-) EYCEE FLORD CONCEPCION CABALLES Analisa, 24 years, fun and loves children and well-educated seeks job in Copenhagen or nearby Copenhagen hi..i am looking family in norway Looking for a new host family. ASAP 23-årig pige med erfaring, som har prøvet lidt af hvert
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest