Rebecca Andersen
Jeres mening
Hej. Er lige blevet tilbudt et job som ung-i-huset. Skulle bo hos dem. De har tvillinger på knap 2 år. Jeg skulle så passe dem + lidt rengøring hver dag. Moren ville være hjemme og kigge på ca. tre dage om ugen. De sagde, at arbejdstiden ville ligge på mellem 45-48 timer/ugen! Til det ville de give 5000,- før skat, men med kost og logi. Synes I, det er rimelig? Jeg synes ikke. Er før blevet tilbudt job til samme løn, men færre timer. Osv... Men hvad synes I?
Sara
Re: Jeres mening
erselv blevet tilbudt et lignedejob engang men med en løn på 5700kr før skat. men sku så betale 2500 til kost og logi. ville få 500 sort for rengøring a hele huset per måned. og når moren kom hjem med de rasterende børn (5børn ialt) sku jeg passe dem.
heidi christensen
hej du kan ringe til os hvis du vil høre vores tilbud hilsen heidi 30 70 18 12
Winni nielsen
HEy jeg skal passe 3 børn, alderen 2,7, og 8 år. den mindste skal gå hjemme. og skal så passe de andre npr de kommer jem. er 20 år og det er på fuldtid hvad kan jeg forlange?? jeg skal bo der og kost og logi er med i det.
Jane Lyng Pedersen
Kan familien forlange at du betaler for kost og logi? Det synes jeg er værd at undersøge...
Familien Galberg Sørensen
Gud jeg giver da alt for meget i løn. Vi betaler 7.000 og der er + kost og logi. Og vi har kun 2 børn og det er primært den mindste der skal passes og så skal der gøres rent. Er der forskel på lønnen alt efter hvor man bor? Vi bor i Aalborg men måske er lønnen bedre i Kbh? \Linda
trine knudsen
hej rebecca. Din familie får økonomisk støtte for 2 børn fra kommunen, så din løn er for lav. Du har også mange timer, så jeg synes 7000 kr. er mere rimlig. Du skal have ekstra for rengøring! mange hilsner Trine
vicki pedersen
man må arbejde 37 timer ugentlig. derudover skal der afspadseres. du optjener 5 ugers ferie enten med løn eller 12½% feriepenge af de løn. løn 4500kr plus kost og logi pr. md. den ordning har pigerne herude været meget tilfredse med.