Forum - UNG I HUSET
Forum > Din mening > Jeres mening

Svar indlæg

08-05-2006 14:57

Rebecca Andersen

Jeres mening

Hej.

Er lige blevet tilbudt et job som ung-i-huset. Skulle bo hos dem. De har tvillinger på knap 2 år. Jeg skulle så passe dem + lidt rengøring hver dag. Moren ville være hjemme og kigge på ca. tre dage om ugen. De sagde, at arbejdstiden ville ligge på mellem 45-48 timer/ugen! Til det ville de give 5000,- før skat, men med kost og logi.
Synes I, det er rimelig? Jeg synes ikke. Er før blevet tilbudt job til samme løn, men færre timer. Osv...

Men hvad synes I?

04-08-2006 19:34

Sara

Re: Jeres mening

erselv blevet tilbudt et lignedejob engang men med en løn på 5700kr før skat. men sku så betale 2500 til kost og logi. ville få 500 sort for rengøring a hele huset per måned.
og når moren kom hjem med de rasterende børn (5børn ialt) sku jeg passe dem.

15-08-2007 13:21

heidi christensen

hej

du kan ringe til os hvis du vil høre vores tilbud

hilsen heidi 30 70 18 12

21-08-2007 20:23

Winni nielsen

HEy
jeg skal passe 3 børn, alderen 2,7, og 8 år. den mindste skal gå hjemme. og skal så passe de andre npr de kommer jem. er 20 år og det er på fuldtid hvad kan jeg forlange??
jeg skal bo der og kost og logi er med i det.

21-08-2007 20:24

Winni nielsen

HEy
jeg skal passe 3 børn, alderen 2,7, og 8 år. den mindste skal gå hjemme. og skal så passe de andre npr de kommer jem. er 20 år og det er på fuldtid hvad kan jeg forlange??
jeg skal bo der og kost og logi er med i det.

22-08-2007 00:16

Jane Lyng Pedersen

Kan familien forlange at du betaler for kost og logi?
Det synes jeg er værd at undersøge...

27-08-2007 20:04

Familien Galberg Sørensen

Gud jeg giver da alt for meget i løn. Vi betaler 7.000 og der er + kost og logi. Og vi har kun 2 børn og det er primært den mindste der skal passes og så skal der gøres rent.

Er der forskel på lønnen alt efter hvor man bor? Vi bor i Aalborg men måske er lønnen bedre i Kbh?

\Linda

30-08-2007 16:47

trine knudsen

hej rebecca.
Din familie får økonomisk støtte for 2 børn fra kommunen, så din løn er for lav. Du har også mange timer, så jeg synes 7000 kr. er mere rimlig. Du skal have ekstra for rengøring! mange hilsner Trine

21-02-2008 00:10

vicki pedersen

man må arbejde 37 timer ugentlig. derudover skal der afspadseres. du optjener 5 ugers ferie enten med løn eller 12½% feriepenge af de løn. løn 4500kr plus kost og logi pr. md.

den ordning har pigerne herude været meget tilfredse med.

Newest profile
Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. Livsglad pige søger arbejde, som Au pair eller barnepige! looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information. Søger job som barnepige i Midtjylland! :-) EYCEE FLORD CONCEPCION CABALLES Analisa, 24 years, fun and loves children and well-educated seeks job in Copenhagen or nearby Copenhagen hi..i am looking family in norway Looking for a new host family. ASAP 23-årig pige med erfaring, som har prøvet lidt af hvert
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest