Forum - UNG I HUSET
Forum > Din mening > Går forgæves!!!

Svar indlæg

22-06-2009 09:54

Trine Schultz

Går forgæves!!!

Hej.
Lige et muggent opstød. Jeg har indtil nu kontaktet 14 piger herinde i håb om at finde en ung-i-huset til 1. august. Jeg har fået svar fra 2, hvoraf den ene ikke var interesseret i et job alligevel!!! Hank lige op i Jer selv og meld ud, hvis I ikke er interesserede i jobbet eller ret Jeres profiler, så de passer sammen med virkeligheden. Det er træls at vente spændt uden nytte - igen og igen. :-(

God sommer.

Trine Schultz

22-06-2009 21:31

Katrine

Re: Går forgæves!!!

Det gælder også for de familier der søger unge piger :)

20-08-2009 15:32

Michelle

Kan kun gide dig ret . Ville nok selv være rimlig muggen .
Dem der søger ung i huset , er jo her inde fordi de har brug for hjælp .
Men held og lykke . :)

31-08-2009 21:52

Michelle Madsen

Jeg er frisk på noget nu Trine ? :D

01-09-2009 10:52

Sofie Lange

Jeg er så rigtig træt at useriøse henvendelser. Jeg synes selv at jeg har gjort rigtig meget ud af forberedelserne til disse jobsamtaler og så kommer de unge piger bare ikke, og ringe afbud gør de heller ikke...... det værste er så når de så smider røret på når man ringer dem op for at høre om de har glemt det eller bare ikke kan finde det!!

så for man lige et surt opstød!

Mvh Sofie Lange

08-11-2009 19:06

Madel Pescante

kære familien.will you pls.help me to find a host family in denmark?im so tired to read all families profilesand tried to contack them,with out any result.I am anyway a 20 year old girl from philippines.you can contact me to this email add.samparadomamaday@yahoo.com.you can get more information about me,if you ask me,(e mail.)pls no joke.I am honest.

25-02-2010 21:25

Line Vinther

Jeg er enig med Katrine.....

07-03-2010 12:52

Iben overgaard

Hej,

Vi har desværre også været ude for at et par stykker af dem, vi har kontaktet ikke kom til job-samtalen - enkelte uden at melde afbud. Det er utrolig dårlig stil - andet er der ikke at sige om den ting.

Jeg håber fortsat det vil lykkes at finde en god barnepige herinde - men jeg tror efterhånden ikke rigtig på det. De gode barnepiger vi har haft, har vi da også fundet andre steder - og jeg tror måske at personlige anbefalinger/opslag i nabolaget er vejen frem.

VH
Iben Overgaard

© 2002 - 2007 Ung-i-huset.dk