| 22-06-2008 17:44 |
Isabella
|
gammel nok? | Hej familier
Vil bare høre om i syntes at man er for ung til at være 'ung i huset' når man er 14 år?
- jeg søger sommerferiejob, kig i min profil.
|
|
| 06-07-2008 22:29 |
Camilla
|
Re: gammel nok? |
Hejj jeg syntes bestemt du er gammel nok...
jeg er 13 og har passet børn gennem 7 år. jeg for tit afvide jeg er god med børn så vis du selv føler dig gammel nok syntes jeg bestemt du er gammel nok :)
|
|
| 22-08-2008 11:36 |
Natascha
|
sys du er for ung til og være ung pige i huset.
sys mindst man skal være 17 - måske 18, d det er et stort ansvar og være det.
du kan sagtens være barene pige , men ik ung pige i huset.
|
|
| 07-01-2009 16:55 |
Camilla isabel petersen
|
det har ikke noget med at gøre hvor gammel man er , men om man er ansvarlig nok til det , og er moden, og især kan tage ansvar for sig selv.
|
|
| 08-01-2009 17:37 |
Nadia
|
Hej.
Jeg sys også at 14 år er for ungt, tror ikke der er nogen familie som vil have en ung i huset som kun er 14 år, de fleste vil have en der er over 18 for det meste, er selv 22 og bliver snart 23, har passet børn siden jeg gik ud af folkeskolen, og de familier jeg har været hos,sagde til mig at de ikke ville ansætte en under 18, da de har haft børn på 1 år og nogen gange har de børn jeg har passet været under 1 år. Er f.eks. hos en familie nu, hvor jeg passer en pige på snart 15 måneder, og har passet hende siden hun var 5 måneder.
MVH Nadia.
|
|
| 09-03-2009 14:56 |
Bodil Grunø
|
Hej Isabella.
Har selv haft ung pige i huset i flere år og jeg må tilstå at jeg også altid søger over 16 år og har desværre erfaring med at mange på 16 slet ikke er klar til et fuldtidsjob.
Find et deltidsjob og få noget mere erfaring, jo mere erfaring jo lettere bliver det for dig at få et fuldtids med tiden.
Husk at spørge om en udtalelse eller om kommende arbejdsgiver må ringe, dette giver gode point hos arbejdsgiver.
Hilsen Bodil
|
|
|