Forum - UNG I HUSET
Forum > Børn og pasning > Ingen unge piger i huset i Aalborg

Svar indlæg

23-02-2008 13:25

Nina Hansen

Ingen unge piger i huset i Aalborg

Hej :)

Jeg er en pige på 18 år som er ung pige i huset hos en familie.
Jeg passer en lille dreng på 1 1½år.

Men vi kunne godt tænke os at møde andre unge piger i huset, som vi evt kunne mødes med og lave forskellige ting sammen med.

25-02-2008 23:04

Nadia

Re: Ingen unge piger i huset i Aalborg

Hej Nina.

Vil lige høre om du kunne tænke at mødes med en fra Vejle af.

Med venlig hilsen Nadia.

26-02-2008 17:11

Nina Hansen

Hej :)

Det er godt nok lidt langt væk. Jeg har ikke rigtig mulighed for at komme helt til Vejle

26-02-2008 21:49

Nadia

Hej Nina.

Der køre tog fra Aalborg til Vejle hvis det er.

MVH Nadia.

14-06-2008 11:31

Jannie

Hej Nina.
Prøv at tage ned i legestuen i ansgarskirken torsdag kl. 10.00—12.30. Der kommer rigtig mange unge piger. Ellers er der margrethekirken onsdag, mener det starter 9.30 eller kl. 10, der kommer også en del. Jeg fandt mange veninder i de legestuer da jeg var ung pige i huset.
Håber du finder nogle veninder!

Newest profile
Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. Livsglad pige søger arbejde, som Au pair eller barnepige! looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information. Søger job som barnepige i Midtjylland! :-) EYCEE FLORD CONCEPCION CABALLES Analisa, 24 years, fun and loves children and well-educated seeks job in Copenhagen or nearby Copenhagen hi..i am looking family in norway Looking for a new host family. ASAP 23-årig pige med erfaring, som har prøvet lidt af hvert
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest