Forum - UNG I HUSET
Forum > Børn og pasning > Venner søges til au pair i Højbjerg/Århus

Svar indlæg

11-01-2008 11:07

Morel

Venner søges til au pair i Højbjerg/Århus

Hej
Vores søde au pair Tonia, som er fra Rusland, søger venner i området. Tonia er 23 år og er både veluddannet , engageret og social. Hun har nu været hos os i 1 mdr. og skal starte på sprogkursus i løbet af de næste par uger. Vi bor i Højbjerg tæt på Århus C, så bor du i området så skriv til os:-).
Tonias primære opgave er at passe vores lille dreng på 1 år og desuden har hun også lidt husholdningsopgaver. Tager du dig også af små børn og bor i nærheden, har I måske muligheden for at mødes om det. Tonia taler flydende engelsk, fransk og lidt tysk!

Håber at høre fra jer!

Mange hilsener
Else
morel@sol.dk

01-03-2008 11:56

Rikke Dahl Jørgesen

Re: Venner søges til au pair i Højbjerg/Århus

Hej Else

Jeg ville høre om det var muligt at få et par gode råd fra dig. jeg står og skal ansætte en au pair men jeg synes det er lidt af en jungle at finde ud af hvor meget de skal have i løn, om og hvor meget dfe skal betale i skat og er det kun af lommepengene og ikke af kosten... hvad med opholdstilladelse osv. hvordan har i fået kontakt med jeres og hvordan gør i mht sygesikring osv

den pige jeg evt skal ansætte er fransk 23 og bor allerede i århus måske kunne jeg formidle kontakten vidre til jeres au pair

jeg håber du kan give mig et par gode råd med på vejen.
mange hilsner RIkke

Newest profile
Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. Livsglad pige søger arbejde, som Au pair eller barnepige! looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information. Søger job som barnepige i Midtjylland! :-) EYCEE FLORD CONCEPCION CABALLES Analisa, 24 years, fun and loves children and well-educated seeks job in Copenhagen or nearby Copenhagen hi..i am looking family in norway Looking for a new host family. ASAP 23-årig pige med erfaring, som har prøvet lidt af hvert
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest