Forum - UNG I HUSET
Forum > Børn og pasning > Privat dagpleje på Nordfyn

Svar indlæg

21-03-2010 09:56

Dorthe Brandt

Privat dagpleje på Nordfyn

Hej til alle børn og forældre.

Jeg er en rigtig sød tvillingemor på 24 år, som åbner min egen private dagpleje på Nordfyn (Bogense) fra. 3/5-2010. Men gerne før hvis der er tilmeldinger nok til det.

Jeg har tvillinger på 2 år, som går i småbørnsgruppe og forbliver der.
Jeg har arbejdet som pædagogmedhjælper i en børnehave, og er uddannet social og sundhedshjælper.

Jeg elsker børn, og ligger meget vægt på at kunne give dem en tryg hverdag i faste rammer med frisk luft hverdag!
Jeg går ind for glade børn og forældre, så derfor er jeg meget fleksibel med min dagpleje.

kontakt mig helt uforpligtende.....eller se mere på min dagplejes hjemmeside:
www.bogense-dagpleje.dk

Her kan i finde mange flere informationer:)

Newest profile
Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. Livsglad pige søger arbejde, som Au pair eller barnepige! looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information. Søger job som barnepige i Midtjylland! :-) EYCEE FLORD CONCEPCION CABALLES Analisa, 24 years, fun and loves children and well-educated seeks job in Copenhagen or nearby Copenhagen hi..i am looking family in norway Looking for a new host family. ASAP 23-årig pige med erfaring, som har prøvet lidt af hvert
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest