Forum - UNG I HUSET
Forum > Børn og pasning > Person til børnepasning søges

Svar indlæg

02-03-2010 10:57

Sabrina Guldmann

Person til børnepasning søges

Min dreng på 1½ år er blevet syg og kræver af den grund en babysitter de næste 4 ugers tid - måske længere, fordi han ikke må komme i dagpleje..
Han er en glad dreng, det eneste der er for tiden er at han skal have en maske hver vågen time (pep-maske) da en lungebetændelse har gjort at den ene lunge er lidt flad..
Han leger som han plejer, men kan dog være lidt mere træt end normalt.

Vi bor i Esbjerg C, og vi har ikke mulighed for at du kan bo her - men en enkel overnatning hist og her kan vi sagtens finde ud af.

Du vil blive ansat igennem kommunen, og får derfor den løn som du har krav på.
Vi skal bruge en straffe- og børneattest hurtigst mulig!

Vi håber at finde alletiders barnepasser til alletideres dreng så hurtigt som mulig :)

Mange hilsner
Sabrina Guldmann

22-04-2010 00:07

Heidi Sørensen

Re: Person til børnepasning søges

Hej, mit navn er Heidi Sørensen.

Hvor i landet bor du?

22-04-2010 00:07

Heidi Sørensen

Re: Person til børnepasning søges

Undskyld, jeg over"læste" at i bor i Esbjerg.

Newest profile
Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. Livsglad pige søger arbejde, som Au pair eller barnepige! looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information. Søger job som barnepige i Midtjylland! :-) EYCEE FLORD CONCEPCION CABALLES Analisa, 24 years, fun and loves children and well-educated seeks job in Copenhagen or nearby Copenhagen hi..i am looking family in norway Looking for a new host family. ASAP 23-årig pige med erfaring, som har prøvet lidt af hvert
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest