Forum - UNG I HUSET
Forum > Børn og pasning > hvad er rineligt lønmessigt når der er tale om tvillinger

Svar indlæg

18-06-2009 21:17

louise pedersen

hvad er rineligt lønmessigt når der er tale om tvillinger

hvad vil i unge piger mene er rimeligt at få i løn når man skal passe tvillinger både hvis man bor ved famillien og hvis man ikke gør .... håber på seriøse bud da det jo heller ikke skal runienerer famillien

også hvis der er andre famillier med tvillinger hvad gir i i løn ...

17-07-2009 17:10

Marie H Fischer

Re: hvad er rineligt lønmessigt når der er tale om tvillinger

Hej.

Jeg ved mindste lønnen ligger på 2500,- om mdr hvis den unge pige bor hos jer, og du er ansat under kommunen. Men hvis du bor ude, ligger lønnen vist nok på 5000,- om mdr som mindste lønnen. Men mener lønnen er en smugle højere når du har tvillinger, og 2 andre børn? Har hørt at nogle fik udbetalt 13.000,- for at passe tvillinger, og det var under en kommune.

Da jeg var au pair og boede hos familien fik jeg 4000,- udbetalt + kost og logi. Men da jeg vat Ung I Huset, hvor jeg ikke boede der, fik jeg 7500,- udbetalt + med kost.

Håber dette kunne hjælpe.

Mvh Marie

Newest profile
i am looking family in kobenhavn, i am already in kobenhavn Thai aupair currently in Denmark is seeking a cozy host family En dejlig familie i storbyen Search aupair family north Copenhagen/Sjælland Young Zimbabwean girl looking for, fun, loving and outgoing family Sjov og erfaren barnepige Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Ansvarlig og erfaren hjælp i huset Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information.
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest