Forum - UNG I HUSET
Forum > Børn og pasning > Barnepige 18 år

Svar indlæg

17-02-2009 16:12

Amalie Jørgensen

Barnepige 18 år

Hej (:
Jeg er en pige på 18 der søger søde børn med lidt travle forældre, som jeg kan hjælpe et par gange om ugen efter skoletid. Jeg har selv yngre søskende og lidt erfaring med pasning af andre børn helt ned til 3 mdr. alderen.
Hvis du/i lige har brug for min hjælp, så kan jeg kontaktes på:
mail : Amalie_aj1@hotmail.com
tlf: 29291737

MVH Amalie Jørgensen (:

05-03-2009 14:24

Eva Ahm Jelle

Re: Barnepige 18 år

Hej Amalie
Er lige lidt nysgerri hvor bor du i landet ?? For det syntes jeg ikke lige jeg kan se nogle steder.
Vi står og kunng godt bruge en pige som dig til afhentning af vores lille dreng på 9 måneder.
Men du kan skrive til mig på siezujelle@gmail.com
Med venlig hilsen Eva Jelle

Newest profile
i am looking family in kobenhavn, i am already in kobenhavn Thai aupair currently in Denmark is seeking a cozy host family En dejlig familie i storbyen Search aupair family north Copenhagen/Sjælland Young Zimbabwean girl looking for, fun, loving and outgoing family Sjov og erfaren barnepige Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Ansvarlig og erfaren hjælp i huset Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information.
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest