Forum - UNG I HUSET
Forum > Børn og pasning > babysitter/ung pige i huset (fyn)

Svar indlæg

02-11-2008 14:31

Katrine

babysitter/ung pige i huset (fyn)

Jeg er en ung pige på 16 år, som søger et job.
Lige pt. går jeg i en alternativ 10. klasse, men søger et job på fuldtid.

Jeg elsker børn, og normalt bliver jeg også hurtigt populær ved dem.
Jeg har været i praktik i en børnehave/vuggestue, hvor jeg hjalp med det forskellige, skifte ble, tage tøj på, ligge dem til at sove, give dem mad, lege med dem, gå ture osv.
Så jeg har prøvet det forskellige.
På sigt drømmer jeg om at blive dagplejemor, men der skal lige gå nogle år endnu + at jeg gerne vil have mere erfaring

Jeg bor i assens området på fyn, men hvis det går en bus i nærheden af jeres hus, kan det jo sagtens klares.

Jeg er en meget ansvarlig pige, man kan regne fuldt ud med.

08-01-2009 22:20

Helle Jessen

Re: babysitter/ung pige i huset (fyn)

Hej hej med dig Katrine

vi har lige læst din ansøgning, hvor du søger et job som ung pige i huset.
Vi er en familie på 5 og vi er bosiddende midt i Ebberup by. Vi leder efter en sød og ansvarsfuld pige til primært at lege og hygge med Ida Marie på 11mdr. De 2 andre tøsser ,Christine på 8 går i skole og mathilde på 4 går i bh. Ligeledes vil der blive tale om lettere rengøring.
Hvis du stadig har interesse i et job, vil du så ikke lige skrive eller ringe hurtist muligt ,så vi kan aftale om du evt kan komme til en samtale hvor vi hver især kan uddybe nærmere..

venlige hilsner fra Henrik og Helle Jessen tlf. 64792299

09-01-2009 07:27

Katrine

Hej Helle.

Jeg har desværre fået et dejligt job, så desværre :)
Held og lykke med at finde en

09-01-2009 11:15

Helle Jessen

Hej igen Katrine

Det var da en skam..... Men tillykke med jobbet og tak fordi du meldte tilbage.

venlig hilsen Helle

05-05-2009 11:31

Anna-Sofie

Hej Helle,
Er det et fuld/deltids-job der er tale om, og er det Ebberub på Fyn eller Sjælland?
Jeg er interesseret i jobbet. Venlig Hilsen Anna-Sofie.

Newest profile
i am looking family in kobenhavn, i am already in kobenhavn Thai aupair currently in Denmark is seeking a cozy host family En dejlig familie i storbyen Search aupair family north Copenhagen/Sjælland Young Zimbabwean girl looking for, fun, loving and outgoing family Sjov og erfaren barnepige Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Ansvarlig og erfaren hjælp i huset Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information.
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest