| 21-03-2008 20:32 |
Anette Pilt & Niels Kristian Jensen
|
Umuligt at søge en au-pair som vil arbejde i Danmark? | Hvordan gør man, hvis man vil søge en au-pair, der vil *arbejde* et bestemt sted?
Jeg har forsøgt at søge efter f.eks. Danmark, Københavns amt - og så får jeg massevis af folk, der BOR i det område, men SØGER alle mulige andre steder...
Mvh. NKJensen
|
|
| 24-03-2008 18:51 |
Stine Mathiesen
|
Re: Umuligt at søge en au-pair som vil arbejde i Danmark? |
Hej
Jeg vil prøve, at svare på Jeres indlæg.
Jeg har selv de sidste par uger søgt om at komme til et andet land end lige Danmark, da jeg altid har drømt om at komme ud og rejse og tog det som en udfordring at være Au - Pair i et andet land, med andre regler og lign. Man vil gerne prøve noget nyt, noget man ikke kender til i forvejen. Og derved har jeg været heldig at finde mig en familie i Chicago, som opfylder mine krav omkring opholdet.
Jeg vil da lige tilføje, at jeg efter at have været i udlandet gerne vil søge andre steder - også Danmark. Men som første prioritet er det udlandet i starten...
Håber at I fik svar på det i søgte!? :)
Med venlig hilsen Stine
|
|
| 24-03-2008 18:53 |
Stine Mathiesen
|
Hej igen
I kan også tilbyde at de kan komme med på Jeres rejser, det er også et plus point :)
For så kommer de under alle omstændigheder ud og opleve noget, hvis det er det som de gerne vil! - Hvis I selvfølgelig er en familie der rejser nogle gange om året?!
Med venlig hilsen Stine
|
|
| 24-03-2008 20:30 |
Anette Pilt & Niels Kristian Jensen
|
Jeg mente rent teknisk - ikke personligt.
Jeg kan bare ikke søge vha. "Søgning" - efter en som vil arbejde i Danmark et eller andet sted.
Altså en system-fejl, jeg søger ikke gode råd om hvad man skal tilbyde for at få en au-pair som vil arbejde i Danmark.
Måske skulle jeg hellere skrive til webmaster om det, for det er noget som skal rettes i de sider, hvor man indtaster sin profil, når man opretter sig som au-pair.
Mvh. NKJensen
|
|
| 06-09-2008 17:34 |
Signe Larsen
|
Hejsa
Selvom det efterhånden er ved at være et ældre indlæg vil jeg da lige forsøge mig.
Prøv bare at søge fter en "aupair" og lad landet være åbent... Så dukker der en masse op, fra hele verden, som vist gerne VIL til Danmark!
Håber du enten har fundet svar ell fundet en aupair!
Hilsen fra Signe
|
|
|