| 29-08-2007 18:40 |
Vibe og Thomas Rosenkrands
|
Henvendelser der forsvinder??? | Goddag!
Vi vil høre om andre har prøvet, at få besked på deres webmail om, at der er indkomne beskeder/henvendelser/ny post og ikke kunne se disse nogle steder?
Jeg har fået besked fra ung-i-huset (noreply), om der var ny post den 28.08 kl. x.x
Samt den 29.08 kl. x.y samt igen den 29.08 kl.y.y.
Da jeg logger ind, står der at der ikke er nogen ulæste henvendelser???
Min tanke er om der er nogle meddelelser, der går tabt?
Jeg har kontaktet et par mulige Au Pair piger. Det ville være ærgeligt, hvis vi misser kontakten pga tabt post!?
|
|
| 29-08-2007 20:49 |
Tina & Søren Mikkelsen
|
Re: Henvendelser der forsvinder??? |
Hej!
Vi har også haft tanken en del gange, ikke fordi vi helt har oplevet det samme, men simpelthen fordi vi skriver til en masse, som ikke reagerer. Om det så er fordi de ikke
får mailene eller de bare ikke gider at svare, det ved vi ikke. Men vi har en mistanke om, at mailsystemet i hvert fald ikke altid virker, desværre...
Tina M.
|
|
| 30-08-2007 18:27 |
louise hesse pedersen
|
jeg har også skrevet til en hel del og aldrig fået et eneste svar tilbage det undre mig også lidt
|
|
| 30-08-2007 23:38 |
|
Hvad gør I andre, når der ikke bliver svaret??? Skriver I igen, eller tænker det var ærgeligt?
|
|
| 31-08-2007 09:02 |
louise hesse pedersen
|
indtil vidre har jeg ikke prøvet at skrive igen vil jo ikke stå som frembrugsende hvid det nu er fordi de bare ikke har fået svaret endnu. men har tænkt mig at skirive igen om et stykke tid hvis der stadig ikke sker noget.
|
|
| 31-08-2007 12:56 |
|
Kender fornemmelsen!
Men har primært kontaktet dansk talende, for at mine børn ikke skal lære 3 sprog (vi er dansk-grønlandsk talende i forevejen). Min mellemste søn på 2 år, har svært nok ved det danske i forevejen.
Men det med at virke frembrusende og desperat vil måske give et forkert signal?? Det er jo heller ikke sikkert, at de som har en profil liggende tjekker post hver dag???
Men omvendt kunne det måske virke som om, at der er en ægte interesse og ikke bare nysgerrighed? Jeg ved det ikke!
Overvejer at kontakte igen om et par dage...
|
|
| 31-08-2007 12:57 |
|
Kender fornemmelsen!
Men har primært kontaktet dansk talende, for at mine børn ikke skal lære 3 sprog (vi er dansk-grønlandsk talende i forevejen). Min mellemste søn på 2 år, har svært nok ved det danske i forevejen.
Men det med at virke frembrusende og desperat vil måske give et forkert signal?? Det er jo heller ikke sikkert, at de som har en profil liggende tjekker post hver dag???
Men omvendt kunne det måske virke som om, at der er en ægte interesse og ikke bare nysgerrighed? Jeg ved det ikke!
|
|
| 31-08-2007 12:58 |
|
Kender fornemmelsen!
|
|
|
Kender fornemmelsen!
|
|
|
Kender fornemmelsen!
|
|
| 31-08-2007 13:30 |
louise hesse pedersen
|
der er klart noget galt med mail systemet har sat den til at skrive en mail til mig hvis der sker oget nyt i det her forum og fik meddelesen 5 gange om det samme indlæg
|
|
| 31-08-2007 15:38 |
|
Undskyld, denne gang var fejlen min...
Der er åbentbart lidt latenstid på denne side.
Oprettede besked, kunne ikke se om den blev sendt. Gik ind og tjekkede på denne side, hvor svaret ikke fremgik. Sendte den derfor 5 gange mere, alle gange uden at jeg kunne se svaret med det samme. Så jeg troede ikke den blev oprettet.
Undskyld!
Men jeg har prøvet at kontakte min profil 3 gange for at se om de gik igennem - og de gjorde alle tre - med det samme!
Såå... Det kan jo være vi bare er uheldige og pigerne ikke har mulighed for at svare på vores henvendelser?!
ØV!
|
|
| 31-08-2007 19:43 |
Michael Petersen
|
Hej Allesammen
Problemet med det forsvundet post skulle nu gerne være løst, så det ikke skulle ske fremover. Jeg beklager selvfølgelig fejlen.
Vedr. status på sendt post, så kommer der snart en opdatering, hvor man kan se hvad man har sendt og om det er læst.
Med venlig hilsen
Michael Petersen
www.ung-i-huset.dk
|
|
| 11-09-2007 20:23 |
Anne Elmstrøm Ronne
|
Jeg får også post til min mail om, at jeg har fået en ny besked på Ung-i-huset! Men når jeg så går ind og tjekker, så er der ikke nogle nye beskeder!!!
Og jeg er nemlig også i tvivl om beskederne går tabt (hvilket vil være ærgeligt, da jeg har skrevet til flere)! Eller om det bare er en fejl i systemet!?!?!
Mvh Anne
|
|
| 11-09-2007 23:53 |
Katarina
|
Det er sandsynligvis opstået et problem her på sitet. Man modtager aldrig noget svar efter henvendelsen. Mon, om modtageren selv, får nogen afsendte besked, er jeg heller ikke sikker.
Det er faktisk meget irriterende at ikke kunne komme i kontakt på ingen måde med nogen. Ellers er man nødt til angive sine kontakt oplysninger i selv annoncen.
En lille note til Michael Petersen.
Det nye opdateret site ung-i-huset virker ikke så godt som det var før.
Håber du kan lave noget med det og få det rettet snart.
Med venlig hilsen,
Katarina
|
|
| 31-10-2007 09:33 |
Mette
|
Ja, jeg har også oplevet at få meddelser i indbakke fra noreply om at der er ny post. Men når jeg så logger mig ind er der intet. Det virker underligt!!!
Så sent som i dag kom der FIRE beskeder til min mailadresse - uden at der var nye henvendelser alligevel....
|
|
| 03-11-2007 17:40 |
Blixenkrone-Møller
|
Jeg har samme problem, jeg tror ikke det er al post der når frem.
Jeg har fået tre beskeder på min mail om ny post idag, og der var kun to den sidste var væk, så jeg tror altså ikke på at problemet er løst endnu.
Caroline
|
|
| 09-11-2007 22:07 |
Tina møhlenberg
|
jeg har netop modtaget en mail om at jeg har mfået brev og når jeg logger ind er der ingen ulæst post..
Tina M
|
|
| 09-11-2007 22:09 |
Tina møhlenberg
|
jeg har netop haft den samme oplevelse med at få besked om at der er svar og.. så når jeg går ind og kigger er der ingen ulæst post. Tina M
|
|
| 14-01-2008 11:05 |
Piia Kirkensgaard Jensen
|
Sjovt at I nævner det, jeg troede det var mig som var blevet forvirret! Jeg får af og til henvendelser på min mail, men når jeg kigger på mit log in, er der ikke nogen ?????
|
|
| 21-01-2008 11:59 |
Merethe og Lars Nielsen
|
Hej . Vi har også prøvet at henvende os til en del piger og til dem der har kontaktet os. Og der er heller ikke nogen der har svaret tilbage. Vi tænker bare hvor seriøst dette er og om det er hvem ved jeg som henvender sig til os for at det så ser ud som om at der er gang i biksen. Jeg ved det ikke men er bare fortvivlet over at der ikke kommer nogen svar fra nogen. Har også oplevet at der kommer henvendelser fra den samme person og som heller ikke svarer tilbage igen
Merethe
|
|
|