Forum - UNG I HUSET
Forum > ung-i-huset.dk > fra dk til sverige

Svar indlæg

23-07-2007 11:22

Stine Nedergaard

fra dk til sverige

Hej allesammen . Jeg er en pige på 16 år . Som har fået tilbud om at komme til Sverige som au par .
Jeg har tidligere været au pair i dk , men vil gerne prøve noget mere.

Er der meget , der skal ændres når man skal til sverige .
Er der andre regler for au pair piger ?
Jeg får 3500 svenske for 20-25 timer om ugen . + compter , eget værelse , dvd og alle andre ting . Det syntes jeg selv lyder rimeligt , men er der nogle regler man skal følge med hensyn til løn osv.
Og hvor meget er 3500svensk i danske ?

Er der en hjemmeside , som man kan kigge på , hvor alle regler osv. står ?

Forresten , hvis der er nogle unge piger , som har prøvet fra dk til sverige , så må i gerne fortælle om det . Meget gerne også hvis i stadig er i sverige :) . Det ville hjælpe mig en del .

På forhånd tak :D
Stine ..

Newest profile
Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. Livsglad pige søger arbejde, som Au pair eller barnepige! looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information. Søger job som barnepige i Midtjylland! :-) EYCEE FLORD CONCEPCION CABALLES Analisa, 24 years, fun and loves children and well-educated seeks job in Copenhagen or nearby Copenhagen hi..i am looking family in norway Looking for a new host family. ASAP 23-årig pige med erfaring, som har prøvet lidt af hvert
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest