Forum - UNG I HUSET
Forum > ung-i-huset.dk > et spørgsmål

Svar indlæg

09-11-2011 17:41

julie rehfeld

et spørgsmål

hej

jeg har et spørgsmål, det kan godt være at det bare er mig der er sippet, men jeg vil lige spørge jer.

for lidt over en måned siden fik jeg en mail herinde fra en familie, med tre små børn, der havde brug for en i December. Jeg skrev tilbage, fordi jeg havde læst deres profil, og de lød som en sød familie..
Vi skrev frem og tilbage og jeg synes at vi snakkede godt sammen, de virkede rigtig søde. Det eneste problem, var at jeg ikke har kørekort og de boede lidt ude på landet, men jeg sagde at det var okay, jeg ville godt kunne komme omkring. og de godtog det.
Efter en uges tid havde vi så vores jobsamtale over mobil(fordi jeg er fra bornholm og de jylland) vi havde en super samtale, og hun sagde at det var mellem mig og en pige fra tyskland, de skulle snakke med senere.. jeg havde ikke super store forventninger, men var positiv. En uges tid senere fik jeg en mail om at de havde valgt den anden, fordi hun havde kørekort, og det godtog jeg.
Men her kommer så det jeg synes er mærkeligt.
Pludselig så jeg deres annonce herinde igen, jeg skrev en mail om hvad der var sket, og de sagde at pigen var hoppet fra. Så spurgte jeg hvorfor de ikke havde skrevet til mig, og spurgt, da vi jo havde snakket godt sammen.
Hvor jeg så får svaret tilbage:
Vi vil egentlig gerne have en der er ældre og med kørekort.
Den besked slog mig lidt ud, for det var jo dem der skrev til mig og ikke omvendt.
Jeg synes at det var lidt ondt, havde de overhovedet overvejet at ansætte mig, eller var det hele for sjovt???
Kan man tillade sig at gøre på den måde? Kontakte folk, afslå dem og så sige at man faktisk hellere ville ha haft en der var ældre`???

Er det mig der er helt forkert på den?

29-11-2011 03:00

Tenna Thomsen

Re: et spørgsmål

Netop samme familie har skrevet til mig idag,
på min profil kan de også se at jeg untet kørekort har,
men alligevel vælger de at skrive?
mærkeligt..

01-12-2011 21:05

julie rehfeld

Re: et spørgsmål

ja, og de har fundet den bedste pige to eller fire gange, og hver gang er det gået galt, så jeg kan ikke lade vær med at fryde mig lidt..:D

Newest profile
Au pair søges til Nuuk Barnepige / aupair søges Sød og erfaren Au-pair søger familie :) family of 4 seeking au pair Hestefamilie Au-pair in Denmark looking for sweet family! Familie i Centrum af København søger au pair fra ca. august af. Moden ung pige med fremtidsplaner som pædagog Familie på fem søger Aupair i'm looking for a host family in denmark Are you our Au-Pair? looking for an aupair Seriøs filipinsk pige på 22 år søger au pair familie Easy going Male Aupair, looking for Danish Family. familie med to krudtugler på 13 måneder søger hjælp  - asap Søger en til at passe min søn på 5 år aupair need to find new host family Hej alle familier og forældre derude :) Udeboende hushjælp eller au pair søges til Frederiksberg Mom needs extra help. Are you already in Denmark?
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest