Forum - UNG I HUSET
Forum > ung-i-huset.dk > Ønsker til ung-i-huset.dk

Svar indlæg

09-05-2009 18:08

Michael Petersen

Ønsker til ung-i-huset.dk

Hej alle sammen

Vi prøver hele tiden at forbedre ung-i-huset.dk men vi kunne godt tænke os at få noget input fra jer som bruger ung-i-huset.dk. Er der nogle funktioner som du evt. godt kunne tænke dig, så vil vi rigtigt gerne høre fra dig. Skrive en e-mail til webmaster@ung-i-huset.dk med dit forslag. Der må meget gerne være en god beskivelse at den funktion du ønsker. Vi kan ikke garantere at du vil få dit forslag igennem men vi vil kigge på det.

På forhånd tak.

Michael Petersen
www.ung-i-huset.dk

20-07-2009 23:12

Marie H Fischer

Re: Ønsker til ung-i-huset.dk

Jeg kunne godt tænke mig et forum Ung til Ung.. sådan man kan få kontakt til hinanden

23-07-2009 00:01

Nadia

Hej Michael.

Jeg vil give Marie ret, det ville være ret men et forum hvor vi unge piger kan komme i kontakt med hinanden og spørge hinanden til råds om tingene indenfor alt mulig med børnepasing.

Håber den kommer på et eller andet tidspunkt.

MVH Nadia.

24-07-2009 00:20

Gitte Andersne

Hej Michael Petersen

En idé kunne være en chat.

Med venlig hilsen
GItte Andersen

11-08-2009 21:02

Birgit Halgadal

det ville være smart hvis contakt knappen virkede. og at man kunne søge på profiler

12-08-2009 21:57

Thorgaard

Jeg er enig med Marie i, at der bør være et forum for "Ung til Ung". På den måde kan pigerne også hurtigere finde ud af hvilke andre au pairs, der findes i deres nærområde, som de eventuelt kan blive venner med. Vi bor i Holte nord for København og har lige fået en ny ung pige Maiken på 20 år fra Skive, der gerne vil lære andre au pairs at kende i nærheden. Bare giv lyd fra jer.

24-08-2009 12:37

Uiloq Slettemark

Hej!
Det ville være dejligt om profilerne bliver checket, så man ikke bruger unødig tid på at skrive til potensielle unge piger i huset, som enten har fået job eller bare sætter en annonce ind i ung-i-huset, uden egentlig at være interesseret.

Med venlig hilsen

Uiloq Slettemark

06-09-2009 13:42

Mette Liere Johansen

Det kunne være dejligt hvis man kunne se hvem der har været inde på ens profil!!

10-09-2009 20:00

Charlotte B. W.

Hejsa

Jeg er ved at være træt af alle de familier som enlig ikke gider at skrive om de er interesseret eller ej, det eneste jeg kan se er at de har læst min besked. Men de svare jo aldrig, syndes faktisk det er skide træls, at aldrig at høre fra nogle her inde.

DER ER NOK EN GRUND TIL MAN SØGER JOB HOS JER, OG OMVENT AT I MANGLER!!!!!

Ja det gælder også for de unge piger, I KAN OGSÅ GODT TAGE JER SAMMEN OG SVARE!!!!!

En god ide, der skal ind på siden. Når man har læst mailen fra den unge eller familie så skal man kunne svare om det har interesse eller ej, inden man kan komme videre. sådan den unge eller familierne ved om den unge nok højest sandsynlig vender tilbage til ham/hende/dem.

16-09-2009 18:20

sabrina_skolens_heks@live.dk

Jeg vil give Charlotte ret, det vil være rart med en side hvor man kan se om familien er interesseret eller not, sådan man ikke venter forgæves på dem

27-09-2009 11:16

Michael Petersen

Hej Marie H Fischer,

Ung til ung forum er nu tilføjet.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej Gitte Andersne

En chat vil blive tilføjet til forslagsmappen

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej Birgit Halgadal

Kontaktknappen skulle gerne virke som planlagt igen.

Hej Uiloq Slettemark

Det med at checke profilerne kunne være en rigtigt god ide, men jeg ved ikke rigtigt hvordan man kunne gør det. Har du nogle forslag?

Hej Charlotte B. W.

Interesse eller ikke. Den er kommet med i forslagsmappen.

Tak for de gode forslag, kom gerne med flere. :-)

Michael Petersen
www.ung-i-huset.dk

27-09-2009 22:11

Marianne G. Vestergaard

Jeg synes det ville være rigtig godt hvis der blev lavet et system så de familier man har skrevet til hurtigt kan give et svar eks. at de kan trykke på en knap så der bliver sendt en venlig besked om at de ikke er interesseret.. Jeg ved ikke om de for en mail om at der er nogen der skrevet til dem, men hvis de gør så lav en funktion i mailen som de bare skal trykke på, så deres profil bliver vist som ikke-søgende-længere (eller sådan noget) Og, jeg ved ikke om i allerede har det, men at der automatisk bliver sendt en mail hvis profilen har været inaktiv i et vist stykke tid..

© 2002 - 2007 Ung-i-huset.dk