Forum - UNG I HUSET
Forum > ung-i-huset.dk > Svar på email?

Svar indlæg

27-08-2008 13:11

Ina

Svar på email?

hejsa

ville høre om der er nogen der ved hvor længe ungihuset.dk er om at svare tilbage på de mails man sender til dem?

mvh ina

08-09-2008 21:54

Susanne Nielsen

Re: Svar på email?

Hej ;o)

jeg tror ikke du skal vente på svar fra ung-i-huset. Jeg har vist aldrig fået svar tilbage på mine mails

08-09-2008 22:10

Ina

Re: Svar på email?

okay.. det var da ikke så fedt at du ikke har fået svar på det...
men okay måske fordi at det en gratis hjemmeside...men det ved jeg da ikke om det har noget at sige...
jeg har modtaget svar nu... dog kunne de ikke lige finde ud af hvad mit problem gik ud på... så det prøver vi stadig at få løst... men der er meget forskel på hvor længe de er om at svare har jeg fundet ud af...

Newest profile
i am looking family in kobenhavn, i am already in kobenhavn Thai aupair currently in Denmark is seeking a cozy host family En dejlig familie i storbyen Search aupair family north Copenhagen/Sjælland Young Zimbabwean girl looking for, fun, loving and outgoing family Sjov og erfaren barnepige Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Ansvarlig og erfaren hjælp i huset Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information.
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest