Forum - UNG I HUSET
Forum > Ung til ung > Unge i Århus/Højbjerg området? :-)

Svar indlæg

31-01-2012 12:26

Simone Richardy

Unge i Århus/Højbjerg området? :-)

Hejsa.

Jeg er en pige på 18 år, som lige er startet med at passe nogle tvillinger i Højbjerg. Jeg er flyttet ind hos familien, og ville høre, om der muligvis var andre i nærheden? Både til noget sjov i fritiden, og med børnene evt.

Kontakt mig gerne.

Simone

Min email; riichardy@hotmail.com

Newest profile
Au pair søges til Nuuk Barnepige / aupair søges Sød og erfaren Au-pair søger familie :) family of 4 seeking au pair Hestefamilie Au-pair in Denmark looking for sweet family! Familie i Centrum af København søger au pair fra ca. august af. Moden ung pige med fremtidsplaner som pædagog Familie på fem søger Aupair i'm looking for a host family in denmark Are you our Au-Pair? looking for an aupair Seriøs filipinsk pige på 22 år søger au pair familie Easy going Male Aupair, looking for Danish Family. familie med to krudtugler på 13 måneder søger hjælp  - asap Søger en til at passe min søn på 5 år aupair need to find new host family Hej alle familier og forældre derude :) Udeboende hushjælp eller au pair søges til Frederiksberg Mom needs extra help. Are you already in Denmark?
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest