Forum - UNG I HUSET
Forum > Ung til ung > Unge piger i Skanderborg?

Svar indlæg

16-06-2010 10:54

Christine Fruergaard

Unge piger i Skanderborg?

Hej derude

Jeg vil høre om der er nogle unge piger eller babysittere i eller omkring Skanderborg som har lyst til at mødes til hygge og sjov sammen men børnene?
Jeg passer selv tvillinger i Saanderborg fra 8-16 hver dag, og tænkte det kunne være hyggeligt at mødes så børnene også får mulighed for at se andre :)

Giv endelig lyd, enten her eller på c_fruergaard@hotmail.com

Mvh Christine

29-09-2010 13:00

Merete Strandby Nielsen

Re: Unge piger i Skanderborg?

Hej :)

Jeg skal passe en lille pige i Silkeborg - måske vi kunne finde ud af noget, hvis det var? Det kunne da være rigtig hyggeligt, og dejligt at ses med andre i samme båd! :)

Kh. Merete

29-09-2010 14:02

Christine Fruergaard

Hej

Det kunne det i hvert fald. Har du mulighed for at låne en bil der hvor du skal arbejde? Der er jo lige et stykke vej :)
Du er meget velkommen til at skrive til mig på min private mail der stå i indlægget ovenover

29-09-2010 14:53

Merete Strandby Nielsen

Det har jeg desværre ikke, men med tog tager det jo ikke mere end 15 min :)
Jeg kontaker dig lige senere, er nemlig ikke startet på jobbet endnu, så der går lige et par uger før det er aktuelt..

05-10-2010 13:53

Line

har du mulighed for at tage tog ind til Århus? mener ikke det tager mere end 15 min.

13-10-2010 12:26

Ratchanee Pisklang

Dear Host family

My name is Ratchanee .Im 28 years old , My characters, I am responsible, patient, joyful, friendly and honest. I am caring and attention by nature. I respect other people’s opinions and open to almost anything. I am a fast learner and am able to see things in new and different ways. I love ridding bike, and playing badminton; etc. In my leisure time I love to listening to music, watching movies, reading books and search on the internet. I also love cooking especially Thai foods and desserts; I think I can cook very well. And I really love traveling to other countries and experiencing the different cultures of the world.

poolakong@hotmail.com

Newest profile
Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. Livsglad pige søger arbejde, som Au pair eller barnepige! looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information. Søger job som barnepige i Midtjylland! :-) EYCEE FLORD CONCEPCION CABALLES Analisa, 24 years, fun and loves children and well-educated seeks job in Copenhagen or nearby Copenhagen hi..i am looking family in norway Looking for a new host family. ASAP 23-årig pige med erfaring, som har prøvet lidt af hvert
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest