| 29-12-2009 20:25 |
Julie Elbrønd
|
Kig her hvis du er ung i huset i København :) | Hej.
Jeg skal være ung pige i huset i København til sommer, 2010.
Regner med at jeg skal starte i juli/august. Jeg kommer ikke til at bo inde midt i København men tæt på Kokkedal.
Synes det kunne være rigtig hyggeligt hvis der var nogle andre som også var ung pige i huset i København så man kunne mødes og snakke lidt om forskellige ting.
Håber på at høre fra nogen :)
Hilsen Julie
|
|
| 03-01-2010 16:44 |
kathrine holst jensen
|
Re: Kig her hvis du er ung i huset i København :) |
hej, godt nok er det mine venindes profil, men jeg hedder line, bor i vanløse vil meget gerne have en ven, det er nemlig svært når man er helt alene der over.
du må gerne kontakt mig på tel:26214872
da jeg er på vej til Kbh iaften.. er hjemme kl 21..
håber du svare..
mvh line
|
|
| 16-04-2010 21:27 |
malene friemann
|
Hej julie :)
søger du stadig veninder??
Jeg er lige blevet ung i huset i nordsjælland,
og kender slet ingen heroppe..
Skriv til mig på
41 42 80 31
vh malene
|
|
| 11-05-2010 23:42 |
Julie
|
hej
hvis jeg får arbejde hos den familie jeg lige har skrevet til, kommer jeg til at være i Herlev, og vil da gerne være med til at mødes...
Julie
|
|
| 17-05-2010 16:15 |
Emily Lumbayon
|
Hej! I am EMILY LUMBAYON from Philippines 23 years old I finished Computer Secretarial and passed the board exam and last year i took up BSHRM major in Hotel Restaurant my second course in college but sad to say i need to stop because of financial problems I am here now in Sweden looking for job hopefully i can find a job such like an au pair that can help you in such things that you cant do because of the busy life you have. And hope you like me. I am friendly, smiling, nice, kind, responsible,trusthworthy, i like animals and i know how to clean household, gardening, wash clothes, cook and open minded person. I am looking forward to meet you. soon.!
|
|
| 30-08-2010 16:02 |
Lea
|
Hej Julie.
Jeg er au pair i Karlslunde, ca. 30 km. fra herlev :)
Hilsen Lea.
|
|
|