Forum - UNG I HUSET
Forum > Ung til ung > søger unge piger der vil mødes sammen med børnene

Svar indlæg

03-10-2009 23:09

Line

søger unge piger der vil mødes sammen med børnene

Hej allesammen!
jeg er en pige på 17 år der er passer en pige på 9 måneder i århus C, der søger nogle piger der har lyst til at mødes en gang i mellem i dagstimerne sammen med de børn vi passer omkring århus området. :)
jeg kan kontaktes på : 30360233 og tbjensen.dk@webspeed.com
Mvh Line

20-10-2009 11:37

Simone Kildentoft

Re: søger unge piger der vil mødes sammen med børnene

Har du bil til rådighed?
jeg skal bare være på Mors der er jo lidt langt ?

17-11-2009 19:25

Anne Hinrichs

Hej :)

Jeg passer en pige på 1 år i Århus - Viby, og vil meget gerne mødes med nogle. Jeg ses allerede med en anden pige som passer en dreng på 8 måneder, men det kunne være hyggeligt at mødes med flere.

Håber vi kan finde ud af noget. I må gerne skrive til mig på 28 25 18 47.

Mvh Anne

23-04-2010 16:08

Nanna Andersen

Hej Piger, er der nogle af jer der stadig er ung pige i huset i århus og har lyst til at mødes? :-)
Jeg skal være ung pige i huset fra d. 17 maj i Brabrand.
Håber at høre fra jer.
Mvh Nanna

Newest profile
Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. Livsglad pige søger arbejde, som Au pair eller barnepige! looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information. Søger job som barnepige i Midtjylland! :-) EYCEE FLORD CONCEPCION CABALLES Analisa, 24 years, fun and loves children and well-educated seeks job in Copenhagen or nearby Copenhagen hi..i am looking family in norway Looking for a new host family. ASAP 23-årig pige med erfaring, som har prøvet lidt af hvert
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest