Marie H Fischer
Hejsa
Er der nogle andre ung piger i huset omkring århus, som har lyst til at mødes i dagtimerne engang imellem? Med børnene. Glæder mig til at høre fra jer
Christina Skjold Hensen
Re: Hejsa
Hejsa(: Jeg er selv ung i huset og synes det kunne være rigtig hyggeligt at mødes med andre unge og deres "børn". Er dog i hobro, men har bil til rådighed, så kan sagtens komme til århus i dagtimerne. Hvis du synes det kunne være noget, kan vi jo finde ud af noget(: Mange Hilsner Christina
Anne Hinrichs
Hej :) Jeg passer en pige på 1 år i Århus - Viby, og vil meget gerne mødes med nogle. Jeg ses allerede med en anden pige som passer en dreng på 8 måneder, men det kunne være hyggeligt at mødes med flere. Håber vi kan finde ud af noget. I må gerne skrive til mig på 28 25 18 47. Mvh Anne
Julie Hansen
Hej alle jer fra Århus og omegn! Jeg er selv ung pige i Århus V, jeg er lige startet hos familien og vil enormt gerne mødes med andre unge piger til hygge og sjov med ungerne. Jeg passer en lille pige på 1 år. Skriv til mig herinde eller på jullehansen2004@hotmail.com så vi kan finde ud af noget hygge :-) Glæder mig til at høre fra jer derude. Mvh Julie.
Nanna Andersen
Hej Piger :-) Er i stadig ung pige i huset i århus? Jeg skal begynde hos en familie i brabrand d. 17 maj, og ville være rigtig interreseret i at mødes med andre unge piger. Håber at høre fra jer. Mvh Nanna