Forum - UNG I HUSET
Forum > Ung til ung > Hejsa allesammen.

Svar indlæg

27-09-2009 23:16

Nadia

Hejsa allesammen.

Hejsa allesammen.

Jeg vil være den første til at skrive her inde.

Er der nogen unge piger som passer børn i nærheden af Vejle som kunne tænkes at mødes med mig i fritiden eller sammen med den/de børn du nu passer??

Jeg bor i Vejle, er 23 år, flytter ned til en familie lørdag d. 3 oktober, hvor jeg har min egen lejlighed. Har kørekort men ingen bil, desværre.

Håber at høre fra nogen af.

MVH Nadia.

12-12-2009 16:31

jette richard rathleff

Re: Hejsa allesammen.

hejza jeg bor i ejstrupholm og passer et barn på knap 2 år

12-12-2009 22:33

Nadia

Hej Jette.

Er blevet fyret onsdag d. 9 december, så er ikke ung i huset mere lige nu.

De var utilfreds med mit rengøring, og derfor blev jeg fyret.

MVH Nadia.

13-12-2009 12:26

jette richard rathleff

øhh oki. var du ansat som ung pige i huset eller som børnepasser.??

16-02-2010 23:34

Nadia

Boede der som ung i huset.

27-02-2010 21:23

Line Vinther

Hej Nadia.
hvor i Vejle var du ung i huset henne? :)
ved du om de søger en ny?

28-02-2010 21:17

Nadia

Hej Line.

Det er i Vejle jeg var, og vil ikke råde dig til at søge der, ved heller ikke om de har fundet en anden.

MVH Nadia.

Newest profile
Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. Livsglad pige søger arbejde, som Au pair eller barnepige! looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information. Søger job som barnepige i Midtjylland! :-) EYCEE FLORD CONCEPCION CABALLES Analisa, 24 years, fun and loves children and well-educated seeks job in Copenhagen or nearby Copenhagen hi..i am looking family in norway Looking for a new host family. ASAP 23-årig pige med erfaring, som har prøvet lidt af hvert
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest