Forum - UNG I HUSET
Forum > Ung i huset > Hvor meget skal man tjene, når man er 19 og passer på et 1-årig pige?

Svar indlæg

05-05-2010 18:22

Nicole

Hvor meget skal man tjene, når man er 19 og passer på et 1-årig pige?

hejsa til alle :-).

Jeg kunne endelig finde arbejde, og jeg er meget glad for det. Jeg skal passe nogle timer i ugen, omkring tre dage, på et 1-årig pige.

Da jeg spurgte moren til pigen, hvor meget jeg tjener hos hende, sagde hun, at det er 75 kroner, hvis jeg gøre det sort. Hun sagde også, at vi kan lave en kontrakt, hvis jeg vil det, men jeg kommer heller ikke på de 100 kroner mindestløn, sagde hun, fordi mindestløn til et barnepige, som er over 18, ligger kun på 82 kroner eller der omkring.

Nu vil jeg spørge om det er rigtig? Jeg er nemlig lidt i tvivl, om jeg skal det sort eller med kontrakten...

Undskyld for min dansk, jeg kommer fra Tyskland ;-).

06-05-2010 17:30

Katrine

Re: Hvor meget skal man tjene, når man er 19 og passer på et 1-årig pige?

Ja,det passer meget godt :)

06-05-2010 21:04

Nicole

okay, altså hvad tror du, skal jeg melde det er sort? Og hvad mener du med det passer godt, er det mindestlønen? ;-)

06-05-2010 22:41

Katrine

Altså hvis det bare er et par timer om ugen, gør de fleste det sort. (dermed ingen opfrodring).
Det passe meget godt - mener jeg at man plejer at sige 50 kr/timen u/18 og 75 kr/timen o/18.
Så det er vel mindste lønnen, men jeg synes det er en fair løn.
Jeg er over 18 og jeg får 50 kr/t. og det er helt fint til mig

06-05-2010 23:12

Nicole

ja okay, tak for din svar. Så gøre jeg det sådan ;-).

Newest profile
i am looking family in kobenhavn, i am already in kobenhavn Thai aupair currently in Denmark is seeking a cozy host family En dejlig familie i storbyen Search aupair family north Copenhagen/Sjælland Young Zimbabwean girl looking for, fun, loving and outgoing family Sjov og erfaren barnepige Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Ansvarlig og erfaren hjælp i huset Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information.
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest