Forum - UNG I HUSET
Forum > Ung i huset > søger en til at passe tvillinger

Svar indlæg

04-01-2010 20:18

louise pedersen

søger en til at passe tvillinger

hejsa vi søger en ung pige/dreng til to tvillinge drenge på 1½ år skriv hvis det virker interesant skal hels bo ved os eller komme fra kjellerup eller omegn

08-04-2010 19:27

Trine Madsen

Re: søger en til at passe tvillinger

Jeg er en frisk pige på 18år. Jeg bor i Vinderslev, lige udenfor kjellerup. skrive hvis i vil hører mere. jeg har også en profil herinde som er opdateret. (:

08-04-2010 21:37

Julie

hvor længe har i mindst brug for en?

21-04-2010 10:29

Stephanie Jul Andersen

Hej :-)
Jeg er en frisk ung , smilende og udadvendt pige ..
Jeg kunne være rigtig intresseret i dette job , da min uddannelse også helst skulle komme til at dreje sig om børn ,,
Jeg kan være boende , & er rigtig god til børn.

Newest profile
Filipina aupair already in Denmark Barnepige (deltid) søges til Selma 15mnd. Dear host family!! hej alle glade forældre Erfaren pige :) humoristisk og ansvarsfuld ung kvinde Sød, ansvarsbevidst og børneglad ung pige søger familie Sød familie på 5 søger barnepige og rengøring Barnepige Need host family  ( i´ll pay my own ticket if its a problem) responsible, polite and cheerful aupair! looking for family host. Livsglad pige søger arbejde, som Au pair eller barnepige! looking for au-pair ASAP in Aarhus(denmark) Information. Søger job som barnepige i Midtjylland! :-) EYCEE FLORD CONCEPCION CABALLES Analisa, 24 years, fun and loves children and well-educated seeks job in Copenhagen or nearby Copenhagen hi..i am looking family in norway Looking for a new host family. ASAP 23-årig pige med erfaring, som har prøvet lidt af hvert
© 2002 - 2012 Ung-i-huset.dk v. MipsWeb
Acceptance Mark 
design by: concept interest